brusher11 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har noen slekstforskningsdokumenter liggende som jeg lenge har hatt lyst til å legge inn på pc. Problemet er, bortsett fra tid, at jeg ikke har noe program å legge det inn i. Jeg er ute etter et program somlar meg skrive inn enkeltpersoner, muligens trekke familiære forbindelser manuelt (at mors bestefars barnebarns nevø er egentlig min tante (haha )), at det er mulig å skrive ut oversiktlige bilder (slektstrær?), etc... Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har noen slekstforskningsdokumenter liggende som jeg lenge har hatt lyst til å legge inn på pc. Problemet er, bortsett fra tid, at jeg ikke har noe program å legge det inn i. Jeg er ute etter et program somlar meg skrive inn enkeltpersoner, muligens trekke familiære forbindelser manuelt (at mors bestefars barnebarns nevø er egentlig min tante (haha )), at det er mulig å skrive ut oversiktlige bilder (slektstrær?), etc... Alle forslag mottas med takk! Enkleste er vel å ta en titt inne på siden til http://www.disnorge.no/ Der er det tester og andre ting å finne. Jeg bruker TMG men synes vel egentlig at Legacy var et bedre program. Smak å behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå