Uderzo Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Fy ****** han har peil Og han er bare 12år Denne må dere se ! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Sinnsykt! Må jo være **** go for å spille så raskt. hadde vært artig om man hadde hadd litt bedre lyd og bilde for å få med seg alt.. Beste jeg har hørt av en under 18.. Edit: 18 blir feil å si.. Det var det beste jeg har hørt! Endret 27. mars 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 han skulle ha spilt sammen med Victor Wooten... det kunne blitt tøft å høre på Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Veldig dyktig han der ja. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Et geni når det gjelder rytme/takt! Lenke til kommentar
defzx Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Vær så snill, så så fake ut som bare det. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er ikke fake. Han er regnet som en verdens største talenter. (18 år gammel nå) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Vær så snill, så så fake ut som bare det. Jada, det er fake... Vær så snill. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hva er det i den videoen som ser fake ut då? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Var veldig imponerende, men selve trommesoloen var ikke noe særlig kul heh. Håper han ikke ender/har endt opp som enda en i den lange rekken av flinkiser... Greit å ha talent på selve trommingen, men du må ha musikalsk talent også Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det var ikke dårlig, kan si at han ikke kan spille i det hele tatt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Var veldig imponerende, men selve trommesoloen var ikke noe særlig kul heh. Håper han ikke ender/har endt opp som enda en i den lange rekken av flinkiser... Greit å ha talent på selve trommingen, men du må ha musikalsk talent også Musikalsk talent, som i? han har jo det som trengs av rytme og rytmekunnskaper sikkert. Han klarer nok også å sette sammen nokke greier som hverken deg eller meg noen gang kommer til å klare å spille Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Musikalsk talent, som i? han har jo det som trengs av rytme og rytmekunnskaper sikkert. Han klarer nok også å sette sammen nokke greier som hverken deg eller meg noen gang kommer til å klare å spille Som vi ikke greier å spille ja... men er det kult? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er ikke fake. Han er regnet som en verdens største talenter. (18 år gammel nå) Han blir 20 i år. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Av en eller annen grunn får jeg ikke sett videoen, men jeg går ut i fra at det er med Tony Royster Jr. Han er sinnsykt flink ja, det rare er at han ikke er med i noe kjent band, holder på med div. prosjekter, bl.a studiotrommis for noe talk-show opplegg (glemt navnet, såpass ukjent med andre ord) Kan hende jeg d***** på draget nå og det er en helt annen, men tar sjangsen Fyren er ekstrem. Btw kom nettopp hjem fra en 6-timers intens band-øving nå, beina verker etter litt for mye dobbelbass... Bør vel strekke ut litt snart. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det var litt langtekkende, men fyren var god Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Koolt! Hørte han dedikerte den til Tony Williams. Nå kjenner jeg bare til Tony Williams jr, og vet ikke om sr var trommeslager og hvem han mente? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 fy faen han der har spilt noen år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå