TSuzukiX Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Trenger hjelp!! I går fikk jeg Ad Aware prog til å gå igjennom PC'n. KOm om sånn orm greier og jeg slettet de. Når jeg da skulle på PC'n i dag, kom det opp at en fil manglet i C:/windows/BXXS5.DLL eller noe slikt. jaja, samma det. Skulle på nette, men får ikke opp siden. KOmmer bare "finner ikke siden/siden kan ikke vises". Han kobbler seg opp da. Hva kan være feil? Satte inn reboot CD'a som var med maskinen, å d så ut som om PC'n la inn nytt windows, men nei. Alt var på PC'n og filer og det. Hvordan skal jeg formatere? Skal jeg gjøre det i DOS? Hvis det, hvordan er skriftene til å formatere?? Er ikke så flink med PC.... Trenger hjelp fort. Farsan blir å klikke hvis han finner det ut.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 dos: format c: trykk så enter.. evt hiv inn cd og ta en clean install. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har ikke ME sånn systemgjenoppretting ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har ikke ME sånn systemgjenoppretting ? Jo det er sant. start->Programmer->Tilbehør->System verktøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå