mobil_brukeren Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei... Jeg har begynt og seg etter lett motorsykkel og jeg funnet ut at jeg vil ha SuperMotard sykkel.. Noen som vet om noen som selger det nytt? eller vet om noen bra merker? så jeg kan se etter brukt... Tusen Takk for svar! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kjøp deg en supermotard-moped. Sett i en 125cc motor og registrer den som lettsykkel. De fleste mopeder er bygget for minst 250cc, så med mindre modifiseringer bør du få den godkjent. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kjøp deg en supermotard-moped. Sett i en 125cc motor og registrer den som lettsykkel. De fleste mopeder er bygget for minst 250cc, så med mindre modifiseringer bør du få den godkjent. å det blir billigere ? skjekk på google å søk etter "supermotard+125" eller noe.. bilde søk.. finn en du liker å søk på mopedbørsen(hvis det heter det da) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Kjøp deg en supermotard-moped. Sett i en 125cc motor og registrer den som lettsykkel. De fleste mopeder er bygget for minst 250cc, så med mindre modifiseringer bør du få den godkjent. Trukke det vil helst ha en helt orginal sykkel... men takkk for tipset kverna fant mange sykler jeg likte Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 En god side å lete etter sykler på: Autodb Lykke til Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 nå fant jeg en tøff en:D men den er solgt http://www.annonse.no/motor/visannonse_mc.asp?id=2058 måtte også kjøpt supermotard hujl da men samma det Lenke til kommentar
Ktmboy08 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei:) har selv en KTM EXC 125, 2008 mod, med både motocross felger, og supermotard felger. denne sykkelen er virkelig noe av det råeste en 16 åring kan få! og anbefaler virkelig på det sterkeste og sjekke ut den. greit den koster mye penger!.. men, du aner ikke hvordan den er og kjøre Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lol, tror aldri jeg har sett noen skrive i en så gammel tråd.. Denne er over 4 år gammel, tror han har gått over til billapp og alt nå.. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kjøp deg en supermotard-moped. Sett i en 125cc motor og registrer den som lettsykkel. De fleste mopeder er bygget for minst 250cc, så med mindre modifiseringer bør du få den godkjent. HAHA! :!: You made my day! :!: Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kjøp deg en supermotard-moped. Sett i en 125cc motor og registrer den som lettsykkel. De fleste mopeder er bygget for minst 250cc, så med mindre modifiseringer bør du få den godkjent. HAHA! :!: You made my day! :!: HAHA! :!: You made my day! Driver å quoter noe som en sa for flere år siden.. Gidd da, du ser vell selv hvor gammel den er. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Men når tråden allerede var oppe?? Og hvem quota først tro? hmmm Endret 30. september 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
MotardMann- Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Dette her er tull. For det første er det ikke bare å bytte motor, f.eks hive i en 250 motor i en ramme på en moped. Fysiskt sett ser kanskje noen av cross/motard mopedene store ut, men sjekker du diameter på hjullager og ser på braketter/innfestning i ramme osv kommer det tydeligt frem att det blir for spinkelt. Endret 13. desember 2008 av MotardMann- Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tråden blir dratt opp, IGJEN!: p Den er gammel, hvis ingen har fått med seg det. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Stenges av åpenbare grunner, lag ny tråd hvis dette temaet skal leve videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg