FiskePinna Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvordan resizer man mange bilder om gangen fra f.eks 1600*1200 til 1024*786 på den letteste og kjappeste metoden, og med hvilket program? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kanskje du finner noe lurt her Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 om du skulle trenge et enkelt program til å fikse noe smågreier er det mulig at du finner det på http://download.com et raskt søk gav dette retultatet Lenke til kommentar
F828 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvordan resizer man mange bilder om gangen fra f.eks 1600*1200 til 1024*786 på den letteste og kjappeste metoden, og med hvilket program? Da anbefaler jeg Xatio Image optimizer. Med dette programmet har du full kontroll på resizing og komprimering. Du kan tom. legge på logoer eller andre ting på hvert bilde. Eller legge det inn i en box. Har brukt dette programmet veldig mye, da jeg til stadighet har opp til flere hundre filer jeg skal behandle i én batch. Det beste med programmet er kontrollen over kvalitet kontra kvantitet. F828 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg vil anbefale www.xnview.com - gratis og svært bra. Ikke noe problem å batch konvertere en drøss bilder og gjøre forskjellige ting med dem i samme slengen (automatisk etter at du har valgt hvilke funksjoner som skal aktiveres i batch prosessen). Du kan selvfølgelig også behandle ett bilde om gangen om du ønsker det. Alt annet enn Xnview er totalt overkill for slikt. Det er svært lite og lett, og raskt på selv trege maskiner. Nevnte jeg at det er 100% gratis? Endret 29. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dersom du har paint shop pro finnes det batchmuligheter der. Mange ferdige script å finne på nettet. Enkelt å lage selv ("record"-funksjon). Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Kanskje litt i seneste laget, men Easy Thumbnail Creator er så genialt at lisens allerede er i hus Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Er et ekstra greie til WinXp som kan gjøre det... Resize tweak eller no tror jeg det heter.... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvis du har XP, last ned denne filen. og install den. (husk at den må installeres der den vil, hvis du velger sted funker den ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå