Gå til innhold

Lyden går dobbelt så fort som den skal??!?

Anbefalte innlegg

Hjelp... Etter at jeg installerte dual prosessor på pc'en gå lyden dobbelt så fort. Jeg har creative AWe64 kort. kjører win2000 og har 2 stk celeron 500mhz. Jeg er ganske sikker på at problemet kom etter at jeg innstallerte den andre prosessoren. vet noen om en løsning til dette? Problemet er bare på noen spill, ikke alle...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har installert win2000 flere ganger... har hatt problemer med externe hd kontrollere osv. nå endelig funker windows bra... man MÅ installere windows 2000 på nytt om du setter inn en extra prosessor ellers fungerer ikke windows i det hele tatt... takker for hjelpen men jeg trenger mere hjelp:) har dere flere tips?

Lenke til kommentar

Kan høre ut som lydkortet kjører på doble samplingsfrekvensen av hva lyden gjør. Er ikke så godt kjent med kortet ditt, men kanskje det ikke klarer 22 eller 11khz? I tilfelle spillene du har problemer med benytter seg av såpass lav lydkvalitet? Ellers så vil kanskje en nyere driver eller noe sånt hjelpe.

Lenke til kommentar

Jeg har nå installert WinXP i stedet, problemet er fortsatt det samme...ingen forskjell... jeg prøvde masse forskjellige drivere i win2000 først uten at det hjalp også.... siden problemet er helt likt i win2000 og WinXP må det vell være kortet det er noe galt med? Problemet er : Lyden spilles av for raskt, pitch er riktig (lyden blir ikke smurfe aktig), når det er tale blir somregel bare de første bokstavene i vært ord uttalt, og uten pause mellom ordene, så alt blir bare en lang uforståelig rask smørje.... HJELP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...