Psh Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei! Jeg har akkurat flashet brennern med denne firmwaren http://herrie.rpc1.org/downloads/2k5107b5.rar Problemet er følgende: Har forandret booktype i Dvdinfopro DVD+R til DVD-Rom, men i Nero 6.3.1.6 er det ikke noen post jeg får haket av booktype, dette mener jeg det var tidligere! Jeg prøvde å brenne en memorex DVD+r 4x alikevell, men den ble gjennkjent som DVD+R. Fant senere ut at Nero gir meg muligheten til å hake av Booktype når ingen DVD plate er i brenneren. Hva gjør jeg feil? Alle svar settes pris på, da dette er en svært savnet funksjon! Psh... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 helt normalt! Du skal ikke trenge noen bitsetting funksjon i Nero - dette gjør du i DVD-Info PRO. Sjekk den brente platen i DVD-Info PRO med NEC'en, da skal det stå følgende: Media Information Region information N/A not a DVD-VIDEO Media code/Manufacturer ID RICOHJPNR01 Format Capacity 4.38GB(4.70GB) Book Type DVD-ROM Media Type DVD+R Default DVD+R book type DVD-ROM Media Id Code Speed 4.0x 5540KBps Data area starting sector 30000h Data area end sector 23053Fh Linear Density 0.267um/bit Track Density 0.74um/track Number of Layers 1 Lenke til kommentar
Psh Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Brente en ny plate, dette fungerte perfekt! Vet ikke hva som gikk galt den første gangen, men pytt pytt jeg trengte vel en ny ølbrikke da! Problem Solved! Tænks! Psh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå