HåkonN Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Ser at det foregår en diskusjon om realistiske FPS her i forumet. Selv ble jeg totalt avhengig av Delta Force: Land Warrior en stund (over nettet selfølgelig), men mistet fort interessen da jeg oppdaget hvor mange tapere som brukte såkalte Cheats og Trainers... Greit nok når mann spiller single player, men når mann spiller over nettet så ødelegger man for så mange andre.... Nå skal ikke jeg la dette bli en diskusjon om hvor **** **** ****** personer som cheater i nettspill er, for det tror jeg alle er enige om... MEN, så til saken.... regner med at det er mange som har prøvd litt av hvert over nettet, og da lurer jeg på om hvilke spill som det er mye cheating i? Kan komme med det første spillet: Delta force 3 (også 1 og 2 etter hva jeg har hørt) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 I det spillet jeg har spilt mest på nettet de siste årene (Rogue Spear) er det heldigvis lite cheating. MEN det er selvfølgelig noen, og en idiot ved navn Vertigo gjorde det altfor enkelt (han lagde også anti cheat patches til sitt eget cheat da...) For de spesielt interessert: Les denne artiklen om cheating i R6/RS og vertigo hos PiesTactics Cheaters S U C K S !!! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: On 2002-03-27 21:17, JohnnyKnoxwille skrev:Ser at det foregår en diskusjon om realistiske FPS her i forumet. Selv ble jeg totalt avhengig av Delta Force: Land Warrior en stund (over nettet selfølgelig), men mistet fort interessen da jeg oppdaget hvor mange tapere som brukte såkalte Cheats og Trainers... Greit nok når mann spiller single player, men når mann spiller over nettet så ødelegger man for så mange andre.... Nå skal ikke jeg la dette bli en diskusjon om hvor **** **** ****** personer som cheater i nettspill er, for det tror jeg alle er enige om... MEN, så til saken.... regner med at det er mange som har prøvd litt av hvert over nettet, og da lurer jeg på om hvilke spill som det er mye cheating i?Kan komme med det første spillet: Delta force 3 (også 1 og 2 etter hva jeg har hørt) Jau..spilte mye DFLW før, men oppdaget at det var JÆVLI mange som juksa. Aldri opplevd så mye juksing før. Day of Defeat er ikke bedre. Der er det folk som strafer med sniper, for det første. Så er det ikke mulig å strafe med sniper (og sikte) og det blir driiiiitustabilt, men likevel treffer'n meg fra 200m. og når dette gjentar seg flere ganger etter hverandre begynner jeg å lure.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 heh.. det spillet med desidert mest cheating opp gjennom tidene er jo coutnerstrike da.. spillt i 2-3 år, og allti vært plaga av cheatere.. blitt skutt i hodet 3-4 ganger på rad av awm folkz som hopper å skyter fra 50 meter, usynlige folk, folk som wallhacker, er bare 1000vis av cheats.. sikkert 70-80% av alle som spiller cs har cheatet, og over 20% cheater til vanlig...... de nye anti-cheat progza er heller ikke noe å skryte av.... eller.. nå skal jeg ikke si fremgangsmåten for å lure dem,(vil ikke gi cheaterene flere trikz) men.... er SYKT enkelt.... tar under 2 minutt å fixe til en half life med wallhack og autoaim... Norwegian_Beret Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 cheaterne har misforstått en del ting og de synes det er kult og cheate. de tror de er flinke som har fått cheats til og virke osv, jeg synes de er egoistiske siden de ødelegger for så mange andre som faktisk har betalt gjerne over ett halvt tusen kroner for et multiplayer spill der halvparten av spillerne cheater og eneste "motangrep" mot det er og cheate selv (tror cheaterne da). Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Quote: On 2002-03-28 00:32, Nor_Beret skrev:heh.. det spillet med desidert mest cheating opp gjennom tidene er jo coutnerstrike da..spillt i 2-3 år, og allti vært plaga av cheatere..blitt skutt i hodet 3-4 ganger på rad av awm folkz som hopper å skyter fra 50 meter, usynlige folk, folk som wallhacker, er bare 1000vis av cheats..sikkert 70-80% av alle som spiller cs har cheatet, og over 20% cheater til vanlig......de nye anti-cheat progza er heller ikke noe å skryte av.... eller.. nå skal jeg ikke si fremgangsmåten for å lure dem,(vil ikke gi cheaterene flere trikz) men.... er SYKT enkelt.... tar under 2 minutt å fixe til en half life med wallhack og autoaim...Norwegian_Beret Jau..og det som er så dritt. Mange av de cheaterne bruker sjeldent å ha cheatsa på hele tida. Mange bruker dog-cheats. De skrur cheats'a på og av hele tida for å ikke oppmerksomhet... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 Ok.... Da har vi 2 spill som er ødelagt pga cheating... Delta Force 1-2-3 Counter Strike Noe fler? Noen som kjenner til cheating i Quake? Unreal Tourn.? Andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå