Pedant Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har hatt en SMC Barricade bredbåndsruter til Telenor ADSL som jeg har hatt problemer med etter installasjon av windows xp. Har sett på forum at andre og har hatt problemer med denne ruteren og xp i forhold til nettverk. Men i lang periode har jeg også merket at internett kobler ut i noen sekunder, flere ganger i løpet av en time. Har dessuten problemer med å komme inn på html-interfacen når ruteren har stått på noen dager. Når jeg så resetter den pleier den å fungere bra noen dager. Så i helga tenkte jeg jeg skulle oppgradere firmwaren med siste utgave. Alt såg ut til å gå bra, helt til jeg fikk timeout på siden. Den klarte med andre ord ikke å fullføre firmwareoppgraderingen. Frustrasjonen var derfor STOR! Noen andre som har erfart dette? Går det ann å bytte ut ROM-en eller gjøre noen fysiske justeringer av ruteren eller på en eller annen måte tvinge den til å fullføre oppgradering, eller er det bare å kjøpe ny? Det ser ikke ut for at den vil boote i hele tatt, og kommer meg ikke på nettet gjennom ruteren. Kan jeg få igjen på garanti? 2: Er det noen som har spessielt forslag til en god og stabil ruter i forhold til XP, med støtte for PPPoE!?? Blir veldig glad for respons..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå