EDB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Hellu Når jeg spiller Battle Field Vietnam så går alt fint de første 10 min. Så plustlig 'låser' personen seg helt i 10-20 sek. Veldig iriterende når man spiller og plutslig ikke for skutt eller noe. Det har ikke skjedd i noen andre spill utenom BFV og Splinter Cell demoen. Hva kan være problemet? Hvordan fixe? Endret 29. mars 2004 av EDB Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kan du skrive specs'a dine??? litt lettere å finne hva som er feil da... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har du klokket skjermkortet? Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har du testa både i singleplayer og multiplayer? Når du sier at personen "låser" seg, gjelder det kun deg eller ser du at de andre spillerene også låser seg? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Specs i profil. Har ikke klokket skjermkortet. Med at personen låser seg mener jeg at alt og alle står helt stille. Jeg ser de andre som helt stille. De ser meg som at jeg står helt stille, men de kan røre seg osv. Bare testet MP. Endret 27. mars 2004 av EDB Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Det merkelige er at lyden ikke låser seg, bare bildet. Hjalp det noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå