Gå til innhold

Flere skjermer på en pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, først og fremt må jo korte ha to plugger bak, eller en spesial port som kan splittes. Den kabelen fulgte med om korte ditt støtter dette.

Så er det bare å gå inn på skjermkort innstillinger og slå på skjerm nr2.

Det skal være ganske selvforklarende.

AKIRA

Lenke til kommentar

altså...hvis pluggen bak på skjermkorte ditt ikke ser uvanlig ut...bare en vanlig VGA kontakt som du før har plugget skjermen din rett inn i, eller DVI kontakt...så er det ikke en spesial kontakt. mao, du ser lett om den er "sær".

Vet du at korte ditt støtter flere skjermer, eller er det bare du som håper den gjør det?

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke om kortet støtter det nei, men det kan jeg vel fort finne ut. Jeg mener å huske at det er en annen utgang i tillegg til den jeg bruker til den skjermen jeg allerde har, og det er sikkert en DVI-utgang. Den er ikke lik den andre iallefall, så der må jeg vel ha en slags overgang.

Lenke til kommentar

Vel, tror ikke det er så lurt å kjøre flightsim i flerskjermsmodus på ett og samme kort p.g.a ytelsen. Mitt råd er heller å finne tak i en billig PCI-kort og kjøre instrumentene på det kortet (les: den skjermen) Det skal ikke rare greiene til å drive den siden det bare er instrumentene (gps, trottle, radios osv) som skal stå statisk på den. Et kort med 64 mb ram holder i massevis.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått opp to skjermer, men jeg tror jeg merker at det kanskje er tungt for skjermkortet, men må vel kunne endre slik at "ekstra-skjermen" kjører lav oppløsning..?

Må reinstallere MSFS2004, så skal jeg poste hvis jeg finner ut av split skjerm.

Lenke til kommentar

Får det ikke helt til å funke som jeg vil. Må vel kanskje ha to skjermkort for å kunne kjøre forskjellig oppløsning på skjemene? Dessuten, når jeg starter et spill, kjører det bare på den ene skjermen, mens den andre blir svar, var ikke sånn det skulle være... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...