Pangaea Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 La inn phpnuke for ca en uke siden, da fungerte alt perfekt. Tror ikke dette har noe å si, men seinere fikset jeg privileges i mysql så ikke alle kunne komme inn i databasen (er på localhost i øyeblikket, men greit å fikse det likevel...). I går fungerte plutselig ikke phpnuke lenger. Jeg får denne feilmeldingen: Warning: main(language/lang-en-iso-8859-1.php): failed to open stream: No such file or directory in c:\appserv\www\phpnuke\mainfile.php on line 185 Warning: main(): Failed opening 'language/lang-en-iso-8859-1.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in c:\appserv\www\phpnuke\mainfile.php on line 185 "Home" heter plutselig "_HOME", slik er det med de fleste titlene nå. Klikker jeg på "english" fungerer det, men det blir ikke lagret. Ikke får jeg logget inn heller fordi bildet med nummer på vises ikke. Jeg har prøvt å legge inn phpnuke uttallige ganger uten hell, og prøvt å legge inn appserv mange ganger, også uten hell. Såvidt jeg kan se ligger problemet i at "get_lang()" funksjonen returnerer "en-iso-8859-1", isteden for "english". Under de diverse "lang" funksjonene i phpinfo() får jeg også "en-iso-8859-1". Er det noen som har peiling på hvordan jeg får fikset dette??? Har sett problemet på mange forum, og prøvt mange løsninger, men ingenting som fikser problemet. Siden fullstendig ny installasjon ikke fungerer, skulle jeg tro problemet ligger i windows en plass, og ikke i phpnuke/php... btw: bruker appserv 2.3.0, som inneholder php 4.3.4, apache 1.3.29, mysql 3.23.49 På forhånd takk Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå