sete Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei! Det er nå en snaut en uke igjen til jeg skal levere mitt 3FY-prosjekt. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal arbeide med, men jeg har meget lyst til å trekke inn hardware og elektronikk i prosjektet og gjøre noen praktiske forsøk. Forslag tas imot med stor takk! :-) Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 - Hvordan et skjermkort virker og overfører dataene til skjermen? - Fortelle masse om hvordan en harddisk lagrer data, og hva som skjer når vi henter dem igjen... F.eks. Lenke til kommentar
sete Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Ja, det var et godt forslag. Jeg hadde tidligere tenkt å ta for meg TV/PC-skjerm, og nå kan jeg kanskje også ta med signaler fra skjermkort til PC-skjerm. Flere forslag? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 http://www.howstuffworks.com er et bra hjelpemiddel til prosjekter... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 http://www.howstuffworks.com er et bra hjelpemiddel til prosjekter... Oppbygging og virkemåte til mikroprosessorer. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 LED'er er jo spennende Eller katoder, eller slike glow-sticks Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 LED'er er jo spennende Eller katoder, eller slike glow-sticks eller samle mange ulike måter å produsere lys på, og redegjøre for de fysiske prosessene bak dem, ser for meg et fint prosjekt med masse stilige bilder av ulike lyskilder! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Oppbygging og virkemåte til mikroprosessorer. Stakkar, det er jo bare ei uke til han skal levere prosjektet Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 glem alt som har med hardware å gjøre og ta astrofysikk istedenfor det er mye artigere! men er det så alt for mye som er rettet mot elektronikk innen 3FY? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå