Gå til innhold

Asus A7N8X-E Deluxe vs Abit AN7

royter

Anbefalte innlegg

Hei igjen....

Før jeg sender bestillingen, vil jeg gjerne høre noen erfaringer. Hvilke HK av disse er best? En objektiv vurdering blir satt pris på :) Har liggende en AMD XP2400 med 266 buss, som skal brukes på kortet i første omgang. Innser at jeg muligens må kjøpe ny ram da....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så bruker jeg nevnte Asus-kort, og det fungerer brillefint hos meg. Kortet er fjellstabilt og i tillegg en god overklokker. Jeg vil ikke anbefale noen av disse kortene siden jeg bare har prøvd det ene, men skuffet vil du garantert ikke bli hvis valget faller på Asus.

Lenke til kommentar
Abit er ekstrem på overklokking og stabilitet, og støtter alle ramtyper og er kjørt i ukeslange stabilitetsrunder !!!!

ASUS er bare et helt greit kort.

Anbefaler ABIT på det sterkeste !!!

Bare fordi faren din jobber i ABIT andreas trenger du ikke spre propaganda. (internt) :D

Lenke til kommentar
Abit er ekstrem på overklokking og stabilitet, og støtter alle ramtyper og er kjørt i ukeslange stabilitetsrunder !!!!

ASUS er bare et helt greit kort.

Anbefaler ABIT på det sterkeste !!!

Dette er vel en teit uttalelse?

Tror nok du blir fornøyd uansett hvilke av disse du velger, begge kortene er meget bra.

Abit kortet er nok litt bedre til overklokking, mens Asus kortet har litt mere features.. Ett stor pluss til Asus er at hovedkortet er vifteløst. (Sett bort fra CPU).

Har hatt så mange Abit kort opp mellom tidene som disse viftene har tatt kvelden og laget irriterende lyder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...