xist Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk bluecom forige uke og var kjempefornøyd, linja lå alltid på 1050kb+ på speedtester, men så i forigårs, begynte linja og "Bugge", og jeg har siden ikke fått mer enn 700kb/sec på noen speedtester. Jeg spiller også en del online, og dette funker ikke i det hele tatt da jeg får ms/choke spikes hele tiden. Noen andre som har hatt samme problem? eller er det bare meg? Mvh xist Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hvor i norge bor du, bor selv i akershus og har ikke det problemet Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Da du nettopp har fått internett, du har ikke fått noe form for, spyware, virus, p2p programmer som trekker linje ? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Restart av ADSL modemet. Hadde Bluecom selv tidligere. Når linja var begynt å bli sirup så hjelpte det ofte å bare slå av og på modemet. Lenke til kommentar
xist Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Har ingen p2p, ingen spyware(nettop sjekka med adaware og spybot s&d), ingen virus. Testet å restarte modemet også, funka ikke. Er sikkert bare noe midlertidig som de driver med på sentralen eller noe.. Håper jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har du router, eller har du koblet linja rett fra ADSL-modemet til maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå