no name Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er et lan som brukte over 6 timer på å få alle personene som var på lanet inn på nettverket bra??? Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Det var bare 4 stk der da... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vi bruker til og med ikke så lang tid på å legge inn 4 maskiner helt fra bunnen av og få dem til å kjøre mot skolens LAN (Les: Nettverk, server.). Så ja, det var veldig dårlig. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det var bare 4 stk der da... Lenke til kommentar
Toastmeister Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Kan være litt pes å konfiguerer til lan av og til. Spesielt hvis noen har windows95/98 som OS, eller/og det benyttes coax istedenfor TP kabler. Men hvor lang tid dere brukte å sette det opp har vel ikke noe å si på om det var dårlig eller ikke? Det kommer vel mer an på om dere hadde det gøy eller ikke mens dere spilte/ delte filer og om dere hadde noe god stemning. Lenke til kommentar
no name Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 det var en som hadde w. 98 PS. jeg var ikke spesiellt med i "CREW'E"hehehhe Lenke til kommentar
saamaas Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 dere maa vere uber-n00b faar aa bruke 6 timer... det er jo tros alt bedre aa sette opp lan en aa dele PrON Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Deilig med winxp, plug and play Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Husker første gangen jeg linka. Var med en kamerat og vi brukte en hel dag på det. Lenke til kommentar
Vuggum Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Det var bare 4 stk der da... 4 besøkende, 4 i crew eller 4 på hele lanet? Visst det var maskinene som var problemet så er det strentg tatt ikke crew sitt problem. Visst det derimot var crew som hadde gjort feil med nettverket, så er det en annen sak. Det er iallefall min subjektive mening. Har vert med og arrangere små lan en del ganger, og har vert på lan utallige ganger. Som oftes sitter det et par tullinger som kjører dhcp server, har fast ip eller stygg masse virus osv. Uansett 6 timer for å få 4 maskiner på nettverket er ikke mye og skryte av. Endret 30. mars 2004 av Vuggum Lenke til kommentar
no name Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 4 på hele lanet Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 4 stykker på hele LANet er ikke akkurat noe jeg ville klaga på. Hjelp til litt i stedenfor å klage på forumet du og nei, det er ikke uvanlig på større datapartyer at det tar 6 timer før alle er på. Har opplevd at folk har måttet stå utenfor å vente i 6 timer, og somregel er arrangørene langt fra ferdig når dørene åpner, de bare later som *forrige GlobeLAN var jeg ferdig med alt som skulle gjøres på nettverket (jeg var netadmin) klokka 0200 natt til søndag, etter at vi åpnet dørene klokka 2115 på fredag; og vi tok ned nettverket igjen klokka 1100....* Jeg hater gamerfolket som absolutt skal ha HLTV ut på internett sånn at jeg må få oppretta en VPN-tunnel ut til en server på Nettet slik at vi kom forbi brannmuren til vestfold fylkeskommune! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå