ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 se topic? ja jeg vet, søk på google osv, men siden jeg ikke vet hva jeg trenger, blir det litt vanskelig. Noen som vet om noen bra og enkle program? som er gratis seff takker på forhånd for innslag. mvh Ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 ingen som vet om noen bra programm? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Man har jo slike fine programmer som Aida32 og SiSoft Sandra Endret 27. mars 2004 av notarget Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg bruker MBM5, og det finner du her. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Begge over er bra! hvis du har Asus hovedkort så kan du også bruke Asus probe Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Man har jo slike fine programmer som Aida32 og SiSoft Sandra hvor på Aida32 leser man av temperatur? fint og lett prog, kjekt å ha, men jeg finner ikke ut hvor man leser av temp... gidder du å ta en print screen eller noe sånt? eller takk for innslag mvh Ballemann edit : fant det den som leter finner takk igjen for at dere gadd å hjelpe meg med dette edit 2: under temeratures står det motherboard, cpu og aux? hva er aux? Endret 27. mars 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Man har jo slike fine programmer som Aida32 og SiSoft Sandra hvor på Aida32 leser man av temperatur? fint og lett prog, kjekt å ha, men jeg finner ikke ut hvor man leser av temp... gidder du å ta en print screen eller noe sånt? eller takk for innslag mvh Ballemann edit : fant det den som leter finner takk igjen for at dere gadd å hjelpe meg med dette Computer -> Sensor Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 så gjelder det bare å huske på én ting; Alle disse programmene benytter seg (så vidt jeg vet) av de samme sensorene / tempfølerne, og er dermed prisgitt de samme feilmarginene. Mener ikke å ødelegge gleden for noen her, men nevner det bare fordi resultatene bør taes med en klype salt. Skremmende mange opererer jo med CPU-temp tilnærmet romtemp (tilogmed under romtemp!!), så det er klart at ett eller annet juger her. Forhåpentligvis er det overvåkningsprogrammet, og ikke eiern!..... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Man har jo slike fine programmer som Aida32 og SiSoft Sandra hvor på Aida32 leser man av temperatur? fint og lett prog, kjekt å ha, men jeg finner ikke ut hvor man leser av temp... gidder du å ta en print screen eller noe sånt? eller takk for innslag mvh Ballemann edit : fant det den som leter finner takk igjen for at dere gadd å hjelpe meg med dette edit 2: under temeratures står det motherboard, cpu og aux? hva er aux? Ja, jeg lurer omtrent på det samme, men jeg har et Giga-byte K8nnxp, å jeg fikk med "gradestokk" i kabbinette (in-win) men det viser jo bare kabbinett tempraturen, men skulle gjerne vist tempen til skjem og CPU. MVH: Stian A64 Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Speedfan,Abit EQ og winbond hardware doctor Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 enn noen programm til skjermkort da? finnes det ikke? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er ikke alle skjermkort som har temp måler innebygd. De fleste ASUS kort har det. Og ati sine XT kort skal ha det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Det er ikke alle skjermkort som har temp måler innebygd. De fleste ASUS kort har det. Og ati sine XT kort skal ha det jeg har MSI geforce4 ti4200, er det tempmåler på det? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er ikke alle skjermkort som har temp måler innebygd. De fleste ASUS kort har det. Og ati sine XT kort skal ha det jeg har MSI geforce4 ti4200, er det tempmåler på det? Nei. Men det du _kan_ gjøre er å kjøpe en ekstern temperaturmåler og tape sensoren på øversiden av kortet, rett over GPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå