Saddlefall Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Vurderer å kjøpe meg en ny skjerm, da den gamle begynner å fuske. Flirmer og er for mørk etc. Er det noen som har erfaringer med LG skjermer? Fant en på qxl, vurderer å kjøpe den. Bilde av skjermen LG Electronics Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har ingen erfaring med skjermen på bildet, men har hatt en LG Flatron 915FT Plus, i et drøyt år, og er kjempefornøyd med den Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hadde en LG LCD skjerm. Husker ikke hva den heter, men det var en av de første LCD skjermene til en grei pris, og den hadde jeg i to år før jeg solgte den til søsteren min. Funker fremdeles glimrende. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har en LG Studioworks 995E 19",og har vært kjempe fornøyd fra den dagen jeg kjøpte den.Ca.3år gammel nå. Personlig så kan jeg i hvertfall anbefale LG CRT skjermer,kjenner dog ikke til LCD skjermene deres. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Høres jo lovende ut Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har en gammel LG Studioworks 560LS. Det er en 15' LCD skjerm som jeg har hatt i tre år nå. Den er jeg kjempefornøyd med. Skarp og fin, og den fungerer fint til spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå