kaliber Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hei. jeg har festet ei 60mm vifte nederst helt fram i kabinettet. er det da lurt at vifta blåser luft inn eller ut? har bare den ene 60mm vifta som er koblet til nå. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Psu blåser vel luft ut helt øverst bak... så da burde du treke luft in foran. Men vet ikke om det er så lurt hvis det er mye støv på gulvet. Jeg vile prøvd å få vifta litt lengere oppe. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Står kabinettet i et skrivebord elns litt over gulvet? Ja, da kan bør du ha vifte helt nederst.... Står kabinettet på gulvet så kan jo ha vifte helt nederst da også, men da vil jeg anbefale deg et filter slik at vifta ikke trekker inn så mye støv... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hei. jeg har festet ei 60mm vifte nederst helt fram i kabinettet.er det da lurt at vifta blåser luft inn eller ut? har bare den ene 60mm vifta som er koblet til nå. er viften langt nede så sett den til den blåser ut, er den litte grann lengre oppen , sett på filter! enkelt, men ikke særlig pent da MVH: Stian_A Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Varm luft stiger. Vifter som suger inn nede på kabinett, og vifter som suger ut oppe ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå