kongekrabben Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Eg har nett kjøpt meg ein P800 og der har eg bare den orginale minne brikka og den er alt for liten.....så derfor så har eg tenkt og kjøpe meg ei nye brikke på 128 tenkte eg fordi eg trudde det var det største eg kunne få tak i men når eg søkte på prisguiden så såg eg at det var noken som var på 256 og 512 men dei hette pro duo kan eg bruka desse på ein heilt vanlig P800???? Men for ein grusom pris det var på dei brikkene foresten........ 2000,- for 512....vanvittig!!!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 er nok bare memorystick duo Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Du kan kun bruke "DUO" kort på p800/900... Det som er forskjellen imellom DUO og vanlig Memory stick er at DUO kortene er lang mindre og tynnere DUO kortene er dermed dyrere å lage og dyrere i salg Her ser du et bilde av et DUO kort og adapteret som gjør at du kan bruke DUO kortet i et vanlig memorystick apparat som fks. et Sony kameraer Her ser du nesten hvor stor forskjellen er i størrelsen (d adapteret er litt lengre enn et vanlig ms kort tror jeg) (D er sony som produserer memorystick, og nesten bare sony produkter som bruker memory stick) Endret 27. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 D er sony som produserer memorystick Bare legge til at Sandisk og Mitshubisti (Hvordan skrives det?) lager (Lagde?) også Memory Stick Duo Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nei, du kan ikke bruke "pro", men jeg trur at jeg leste at SonyE S700 skulle støtte pro. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nei, du kan ikke bruke "pro", men jeg trur at jeg leste at SonyE S700 skulle støtte pro. men fyren har jo en p800 og s700 har jo heller ikke symbian og er heller ikke ute på markedet så det hjelper han lite Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 D er sony som produserer memorystick Bare legge til at Sandisk og Mitshubisti (Hvordan skrives det?) lager (Lagde?) også Memory Stick Duo jaja... men saken er at d er sony som står bak ms litt dårlig formulert fra min side der Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nei, du kan ikke bruke "pro", men jeg trur at jeg leste at SonyE S700 skulle støtte pro. Niks s700 støtter heller ikke pro, det er snakk om at SE skal gjøre Pro kort mulig med en firmware oppdatering, men det er fortsatt bare rykter Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nei, du kan ikke bruke "pro", men jeg trur at jeg leste at SonyE S700 skulle støtte pro. men fyren har jo en p800 og s700 har jo heller ikke symbian og er heller ikke ute på markedet så det hjelper han lite Nei, men jeg tenkte bare og hinte om at framtidige SE modeller, med eller uten symbian, kommer kanskje til og støtte pro i framtiden. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) så det er MemoryStick DUO man må kjøpe til SE P800 hvis man vil at det skal fungere? men se på den linken jeg har skrevet opp her, du vil se det er fra mpx, og hvis du ser helt nederst på den siden av produktene, så er det noe som heter "Sony 128MB Magic Gate Duo Memory Stick"...magic gate? kan man bruke det, fordi hvis man ser enda litt mer nøye ser man at den er billigere enn den vanlige "Sandisk 128MB MemoryStick DUO" hele 110 kr billigere, men det er jo ikke noen vits å kjøpe noe som ikke virker, og det er derfor jeg spørr her. kan man bruke "Sony 128MB Magic Gate Duo Memory Stick" til P800? se på denne linken edit: jeg har nemlig en p800, og vil gjrne vite det. Endret 31. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) .."hele 110 kr"... [baretipper] kanskje det ene er orginalkort og det andre ikke?[/baretipper] EDIT: Innlegg nummer 900.. Endret 31. mars 2004 av ingar Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) jaja, bare le du. (ironi) 110 kr er penger. hvis du skulle kjøpt ny telefon og den telefonen du skulle kjøpe var 110 kr billigere på mpx enn den var på komplett, så hadde du vel kjøpt det på mpx hadde du ikke?, selv om 110 kr var så stusselig lite penger? Men det jeg egentlig lurte på om det egentlig funker til P800. Det burde jo være en grunn til at det er billigere, og det var derfor jeg kom hit og spurte om det var noen som viste noe. Endret 31. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå