Gå til innhold

Splinter Cell : Pandora Tomorrow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterte meg med spillet var AI´en til kvinnfolket som skulle få deg "ut" av tv-stasjonen. Helt logisk at når folk står og skyter på deg så skal du springe mot dem å sette deg ned på huk foran dem. arrrg...

Begynner å lure på om spillutviklerene gjør dette med vilje. I Rainbow Six 3 irritere jeg meg over akkuratt det samme.

Lenke til kommentar

Som multiplayer-spill er det innovativt, krevende og utrolig intenst. Noe av det mest underholdende jeg har spilt i Multiplayer, enten man er Merc eller Spion. De fleste brettene er utrolig bra konstruert, og det virker som Ubisoft har fått til en god balanse mellom spionene og leiesoldatene.

Det er tidkrevende, dog. Og krever at man lærer seg brettene i detalj, samt vettug bruk av gadgets.

Lenke til kommentar

Noen andre som synes at hovedmenyen er dårlig satt opp. Hvorfor skal du hoppe ut av spillet når du velger Single Player for så å gå tilbake til en ny meny. :no: Huff Ubisoft burde fikse dette. Noen andre som har problem med lyden. Det er som en slags skurrelyd som kommer fra høytalere og da snakker jeg om brettet i Paris (har fått spillet i går og spilte det litt ganske så bra :D ) Fant ut at du måtte skru av EAX systemet i lyd-option.

Ellers så lurer jeg på om spillet er lengere en det orginale Splinter Cell spillet? I så fall hvis det er kortere så blir jeg skuffet pga betalte over 400kr for spillet! :cool:

Lenke til kommentar
Uhm, altså.. Splinter Cell: Pandora Tomorrow er ingen 2er.

Det er på samme måte som Battlefield Vietnam er til Battlefield.

Nye maps, noen nye muligheter etc.. Ikke et komplett nytt spill med ny 3dmotor og det som bedre er :p

Pandora Tomorrow = Splinter Cell 2.

Slikt går det når du porter ett spill fra Xbox til PC. Sjekk litt rundtomkring i SCPT mappa.

Personlig liker jeg kun multiplayer delen på PC :) Xbox versjonen er mye bedre på sinle player ;)

Lenke til kommentar

Nye maps, noen nye muligheter etc.. Ikke et komplett nytt spill med ny 3dmotor og det som bedre er :p

Pandora Tomorrow = Splinter Cell 2.

Slikt går det når du porter ett spill fra Xbox til PC. Sjekk litt rundtomkring i SCPT mappa.

Personlig liker jeg kun multiplayer delen på PC :) Xbox versjonen er mye bedre på sinle player ;)

Hvilken kilde har du på det? Til og med folka som lager spillet sier det tilsvarer en 1.5 versjon.

Lenke til kommentar

Battlefield Vietnam er anderledes en BF1942.

EA har omgjort mye av grafikken scriptet så at det har blitt bedre grafikk og AI.

Lenke til kommentar
Runna det nettop nå! Tøøøøft... 

Men en ting jeg lurer på...hva skjer hvis jeg dreper dama i Jerusalem?

Jeg gjorde ikke det og lurer på om det skjer noe annet da? 

Lurer akkurat på det! Synes at slutten var litt tamm! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...