sinatra Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Heisann. Lillebror min klarte å brekke utgangen til headsettet mitt, den greia man stapper inn i anlegget for å få lyd ( vet ikke hva den kalles ) den ble ikke knukket helt av, men bare slik at jeg har lyd på det ene øret. Noen som har peiling på hvordan jeg får fikset dette? Går det ann å kjøpe en ny utgang å finne frem loddebolten eller.no? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 clas ohlson selger minijack plugger vet ikke om det er 3.5 eller sånn stor du trenger men du kan bare klippe av ledningen ved kontakten og lodde på en slik plugg Ikke klipp før du har kjøpt den og har koblingsskjema da Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 clas ohlson selger minijack plugger vet ikke om det er 3.5 eller sånn stor du trenger men du kan bare klippe av ledningen ved kontakten og lodde på en slik plugg Ikke klipp før du har kjøpt den og har koblingsskjema da Slikt fungerer utmerket godt! Ikke lodde på, men stikke riktig kabel inn i riktig hull, og skru igjen. Jeg har gjort det flere ganger! Bla på hodetelefoner, og høytalerkabler. Mest sannsynlig 3.5 mm/mini jack plugg du trenger. Trenger du jack, kjøper du heller en adapter istedenfor jack plugg. Lykke til! Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Selve ledningen er endel tjukkere en de vanlige tynne jack kablene. Men utgangen er jack. Men uansett, får ta meg en tur på clas ohlson og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå