Gå til innhold

Multplayer trøbbel BF 1942

Anbefalte innlegg

Har akkurat oppdaget multiplayer verdenen, men klarer ikke koble meg opp mot noen servere til BF . Jeg har nettopp fått meg en Dell dimension maskin med Windows XP. Jeg har Norton Anti virus og har aktivert Firewall. (Med disse avkoblet får jeg heller ikke logget meg opp).

Når jeg prøver å koble meg opp enten gjennom Gamespy eller BF får jeg oppkoblingsskjermen i noen sekunder og så feilmeldingen "Cannot connect to server".

Hva må jeg gjøre? De stedene jeg har lett etter hjelp nevner aktivering av diverse porter som en mulighet, men med min begrensede datakjennskap sier ikke dette meg noe.

Enhver hjelp vil bli tatt imot med stor glede!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du en router må du fikse porter i den, xps firewall kan hende er på og du må skru av den. Hvis du går inn på kontrollpanel->mine nettverkstilkoblinger og det er en hengelås på en av tilkoblingene er brannmuren på

Jallabrannmuren skrur du av ved å høyreklikke på ikonet med hengelås->egenskaper->brannmur og så skrur du den av

Lenke til kommentar

Jeg føler meg dummere og dummere :blush:

Jeg har adsl gjennom telenor, og når jeg går inn på innstillings detaljer på nettverkskoblingen ser jeg at jeg har en servertype. PPP og en transporter: TCP/IP.

Er det hva du spør etter? Som sagt jeg er nerd med dette....

Lenke til kommentar

Jepp, har orginalen og egen cd-key. Før til andre multiplayer spill som feks Call of duty uten problemer, så det er tydelig noen krav BF har som jeg ikke finner ut av. Kan det ha noe med at jeg bruker versjon 1.0?

Begynner å ergre meg dette..

Lenke til kommentar
Jepp, har orginalen og egen cd-key. Før til andre multiplayer spill som feks Call of duty uten problemer, så det er tydelig noen krav BF har som jeg ikke finner ut av. Kan det ha noe med at jeg bruker versjon 1.0?

Begynner å ergre meg dette..

Ja, jeg ville da tro de fleste servere har skiftet versjon, men skal ikke ha noe å si på det at du ikke får koblet deg opp mot server list.. :roll:

Prøv å let litt rundt etter en patch, kanskje det funker da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...