silensio Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei Jeg sku gjerne hatt litt hjelp anngående kabler til min datamaskin. Hvilke kabler trenger jeg i mitt oppsett Asus A7N8X-X socket A AMD Athlon XP 2800+ TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512 Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO Seagate Barracuda 7200.7 120gb S-ATA AOpen cd brenner og atapi cd-rom. Jeg har også tenkt å ha noen extra lys inni toweret + noen vifter. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Strømkabel. IDE-kabel til CD-ROM. SATA-kabel til harddisk. Lydkort kabel mellom CD-ROM og lydkort. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Strømkabel.IDE-kabel til CD-ROM. SATA-kabel til harddisk. Lydkort kabel mellom CD-ROM og lydkort. molex til sata strøm til hardisk hvis psu mangler dette. Men mange qav disse kablene er bundlet med hk eller kabinett Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Med hovedkort får du med 1 IDE kabel med to uttak, en floppy kabel og sikkert en IDE kabel med ett uttak. EDIT: Og man trenger ikke lydkabel mellom CD-rom og hk, det er bare hvis du skal spille av en CD rett fra cdrom Endret 27. mars 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå