Gå til innhold

Sitter fast i Far Cry

Anbefalte innlegg

Hei

I går kjøpte jeg meg far cry.

Veeldig bra spill. men jeg har kommet til et brett der man bettop har kommet ut av noen huler (De hulene man er i på den andre demoen) der man så mutantene for første gang. Man skal gå til en ''supervision lab'' og snakke med forskerene der.

Jeg kommer meg tilo bygget men jeg må ha et nøkkel kort for og komme inn... er det noen som vet hvor det er? har ''finkjemmet'' hele brettet uten å finne noe annet enn kvalme mutanter som jeg nesten har fått hjertestans av et par ganger.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er der du første gang kommer ut i åpent og det er mutanter overalt. Når du står ved den døren, må du gå til venstre for bygningen, der ser du noen hengebruer og ett platå som har kollapset. Gå oppå det platået og så følger du hengebruen til taket av bygningen, vòila!

Lenke til kommentar

Klarte hele Far Cry i dag, med middels vanskelighetsgrad. Fikk det gratis.

Off topic: Nå skal jeg innstallere og gå igjennom Battelfiled Vietnam, den fikk jeg også gratis :D /Off topic

Tror du har gått opp dit feil vei. Key cardet ligger jo ved siden av en død professor inne i bygget. Du må ikke ha card for å komme inn dit. Fordi han har jo kortet som passer til alle dørene. :roll:

Lenke til kommentar

Off topic: Nå skal jeg innstallere og gå igjennom Battelfiled Vietnam, den fikk jeg også gratis  /Off topic

Tror du har gått opp dit feil vei. Key cardet ligger jo ved siden av en død professor inne i bygget. Du må ikke ha card for å komme inn dit. Fordi han har jo kortet som passer til alle dørene. 

Du må være flink! :thumbup::thumbup: Som klarte spillet på en hel dag. Valset du bare rett gjennom dette eller brukte du kanskje 1-2 timer som meg bare på å utforske hver brett så nøye som mulig? Kan forøvrig si at jeg kjøpte spillet og det kostet meg 439 kr og da skal man fader meg bruke god tid på å spille gjennom et så vakkert spill som Far Cry! :thumbs:

Lenke til kommentar

NB: spoilers

Jeg er nå på brettet control center (eller no) isåfalll der man møter monstrene med rakket kaster først. jeg har svømt gjennom en tunnel og ender opp i et helvete av en kamp mellom mutanter og soldater jeg rekker såvidt og dukke opp av vannet før jeg blir lemlestet av mini mutanter eller sprengt i filler av rakket mutanten! er det noen spesielle triks man må gjøre for og klare akkurat dette?

jeg er lei av å bli hakkemat!

EDIT: glem det, jeg klarte det på ******* forsøk

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Off topic: Nå skal jeg innstallere og gå igjennom Battelfiled Vietnam, den fikk jeg også gratis  /Off topic

Tror du har gått opp dit feil vei. Key cardet ligger jo ved siden av en død professor inne i bygget. Du må ikke ha card for å komme inn dit. Fordi han har jo kortet som passer til alle dørene. 

Du må være flink! :thumbup::thumbup: Som klarte spillet på en hel dag. Valset du bare rett gjennom dette eller brukte du kanskje 1-2 timer som meg bare på å utforske hver brett så nøye som mulig? Kan forøvrig si at jeg kjøpte spillet og det kostet meg 439 kr og da skal man fader meg bruke god tid på å spille gjennom et så vakkert spill som Far Cry! :thumbs:

Jaja ok å skjekke ut brettene, men å bruk 1-2 timer på skjekke ut hver jevla cm av brettet er bare sjukt da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Nei nei nei... Jeg klarte Far Cry den dagen. Hadde ikke begynnt å spille d den dagen... Installerte det, å begynnte å spille det noen dager før. :roll:

Lenke til kommentar
Jaja ok å skjekke ut brettene, men å bruk 1-2 timer på skjekke ut hver jevla cm av brettet er bare sjukt da

Så hva er det du mener at du bare skal følge punktene som er merket på kompasset i spillet. Dette blir i så fall veldig linært og kjedelig. Det jeg mener med å spill et brett i ca 1-2 timer er at jeg bruker forskjellige ruter og måter til å nå målet enn å bare skyte meg ut for hver situasjon. Litt taktisk spilling er da vel ikke så galt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...