andhei Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei! Jeg har problemer med å kjøre halflife på min maskin. Bilde bare spretter opp og ned, og så kommer det en eller annen melding om skjerminstillinger som ikke er anbefalt. Men jeg rekker aldri å lese helt, for vindu går opp og igjen. Jeg har skjermoppløsning 1680x1050 på maskinen, som er anbefalt fra Dell og ikke forrandre. Kan noen gi noen tips, ønsker å spille halflife og day of defeat på maskinen. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 spillet støtter mest sannsynlig ikkje widescreen! Anbefaler ekstern skjerm til spilling. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har samme maskin som deg og opplevde nøytaktig det samme da jeg skulle kjøre CSI (pc-spill) det jeg prøvde først var å sette ned til 1024*768, da funket det, men siden det er så tungvint å gjøre hvergang, så¨høyreklikket jeg på csi snarveien, trykte for "ikke vise visuelle **" eller noe lignende. Og kjør i 640*480 eller noe i oppløsning. Da skal det fungere bare lekkert =) Håper det hjalp! Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei,, neste gang du får opp den advarselen med at skjermen er 1680*1050 og det er anbefalt at du kjører i den oppløsningen så huk av "ikke vis denne meldingen igjen", Du kan få opp den boksen ved f.eks å skifte oppløsningen i windows tror jeg,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå