axelerkul Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg ny pc i deler og fått hjelp til å sette den sammen da jeg ikke vet en skit om pc. Men det jeg vet er at pcn min starter kun 1 av 10 ganger ca. Det som skjer er at når jeg starter kommer det opp "no signal" på skjermen også etter noen sekunder sier asus hovedkortet mitt noe sånt som "video fan failed" eller så var det som en annen påstod at hun sier "cpu scan failed" , men jeg synes det høres mye mer ut som video fan failed hovedkortet mitt er ikke så flink til å uttrykke seg! Noen som har noen anelse hva som er gale ? det er litt slitsomt å starte maskinen 10 ganger før man kan bruke den. spesifikasjoner på pcn er: asus radeon 9600xt asus a7n8x-e deluxe NEC accusync LCD 17" også pingvin kabinettet mitt ! med lys i øyet så det ser ut som hun har tix eller bare er crazy eyed.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Sjekka om vifta på grafikkortet går rundt? Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 jepp, den snurrer så fint ! alle viftene gjør det... Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 kan det ha noe å si at firewire utgangs kortet mitt står ganske nærme skjermkortet mitt ? det er ikke borti , men står noen millimeter ifra... ellers klarer jeg ikke se noe som er galt nedi der. så asus hovedkort damen fortsetter å mase. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 ta alt fra hverandre igjen og sett det sammen. bruker å hjelpe..... Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 det jeg klarte å bygge selv på pcn min var å skru inn harddisken, cd rom'en og dvd brenneren. jeg skjønner ingenting om hvor ledningene skal og sånn... Tror jeg bare klandrer det enda mer til hvis jeg skal drive å ta den fra hverandre og sette sammen igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå