dari Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei Jeg bygger nå min første PC, og er litt usikker. Jeg tror jeg har montert alt riktig på hovedkortet, men jeg setter strøm på det, er det en diode som lyser rødt på hovedkortet. Har jeg gjort noe alvorlig galt? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 er ikke sikker, men jeg tror det skal lys et rødt lys på det hovedkortet. Skjekk i manualen. Lenke til kommentar
dari Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Har lest manualen, og kan ikke finne noe om et rødt lys Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det rødet lyset lyser så fort du har power på systemet! Er absolutt ikke noe galt, det skal være slik. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 er det ikke et rødt og et grønt? det røde lyser i hvert fall her og, ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det røde lyset indikerer at det er strøm på hovedkortet, så den skal lyse, ikkeno galt, når du slår på pc'en skal en grønn led også lyse opp for å indikere at maskin er slått på. Lenke til kommentar
dari Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Takk folkens. Dere er til stor hjelp for oss uerfarne PC-byggere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå