Gå til innhold

Siemens CF62

Anbefalte innlegg

Letet litt, og fant Siemens CF62.

Syns den var veldig stilig.

Sto at den ville være tilgjengelig i europa fra april 2004.

kan jo bli litt spennende hvis denne kommer.

imotsetning til andre holder jeg meg til topic ;)

Dette virker som en fin design/mote-mobil. Synes Z200 virket interessant som en reservemobil, men mangel på mms gjør den litt mindre interessant igjen.

Hvis CF62 har fin skjerm må jeg si meg imponert, og anbefale den til mine bekjente med CL50.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Tar opp denne tråden, da jeg lurte litt på kjøpe cf62 som en ekstratlf. i tilegg til n6600 jeg har. Ser MPX selger den for ca. 1400.- nå. Må jo være en grei tlf. for prisen? Er det noen som faktisk har sett på skjermen, tenkte i forhold til n6230 sin, som jeg synes var veldig klar og fin i forhold til størrelsen.

Lenke til kommentar
Tar opp denne tråden, da jeg lurte litt på kjøpe cf62 som en ekstratlf. i tilegg til n6600 jeg har. Ser MPX selger den for ca. 1400.- nå. Må jo være en grei tlf. for prisen? Er det noen som faktisk har sett på skjermen, tenkte i forhold til n6230 sin, som jeg synes var veldig klar og fin i forhold til størrelsen.

Har ikke prøvd mobilen, men kan forhåpentligvis hjelpe litt.

Jeg har lest at CF62 skal ha en bra skjerm, men like bra som 6230 har den neppe. CF62 bruker CSTN og 6230 bruker TFT. De største forskjellene er at TFT-skjermer har bedre kontrast/fargestyrke, men bruker mer batteri enn CSTN.

Det skal likevel nevnes at CF62 (i følge hva jeg har lest) har mye bedre CSTN skjerm enn andre mobiler, deriblant T610.

Noe som også bør nevnes er at CF62 og 6230 sin skjermoppløsning er tilnærmet lik, dog bittelitt bedre på CF62.

Bilde av CF62 sin skjerm finner du her.

Review av CF62 finner du her.

Du kan jo alltids også ta en kikk på CFX65.

Lenke til kommentar

Takker for det Arehei! Var jo en sinnsykt lang test på den ene linken, skal få lest igjennom den. Ser også at MPX ikke har tlf. inne for øyeblikket, noen som vet om elkjøp eller lignende butikker har den inne og til hvilken pris uten abb. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...