Wabby Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har lagt merke til at jo lengre jeg er våken og blir trøtt så blir jeg mer sulten og bare må spise heletiden, blir skikklig matmonster. Er det slik at kroppen bruker mye mere energi og streber med å holde seg våken ? Ergo, må spise mer ? Hvordan er det med dere når dere døgner, sover lite o.l. ?? Hvis dette er tilfelle så måtte dette vært den ultimate løsningen på folks om vil slanke seg, slutt å sov ! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jepp,skjer mede meg og.F.eks igår natt før jeg la meg var jeg skikkelug sulten og sånt.aKanskje det er også derfor jeg ikke er så sulten på morgenen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ingen anelse, jeg spiser toppen 2 ganger om dagen. Noen ganger bare 1 gang om dagen (svært måltid). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er'e'kke sånn at man blir trøtt av å spise mat 'a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Når kroppen har forbrennet fett og karbohydrater hele dagen er det klart den trenger søvn. Holder man seg våken, blir man sulten fordi kroppen sin "ovn" har vært i gang så lenge. Spiser hele tiden om nettene jeg. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Er'e'kke sånn at man blir trøtt av å spise mat 'a? Det blir jeg også om jeg spiser meg overmett. spess ved å spise ris o.l. Da er soffa min beste venn Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har lagt merke til at jo lengre jeg er våken og blir trøtt så blir jeg mer sulten og bare må spise heletiden, blir skikklig matmonster. Er det slik at kroppen bruker mye mere energi og streber med å holde seg våken ? Ergo, må spise mer ? Hvordan er det med dere når dere døgner, sover lite o.l. ?? Hvis dette er tilfelle så måtte dette vært den ultimate løsningen på folks om vil slanke seg, slutt å sov ! noe feil der? ville det ikke vere bedre for slankerne å sove mere? så blir de mindre svultne? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Hvis dette er tilfelle så måtte dette vært den ultimate løsningen på folks om vil slanke seg, slutt å sov ! noe feil der? ville det ikke vere bedre for slankerne å sove mere? så blir de mindre svultne? nej nej, når du da blir sulten så drikker du bare rikt med vann istedenfor å spise feit mat o.l. og da blir du tynn ... tror jeg Lenke til kommentar
MuD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Ingen anelse, jeg spiser toppen 2 ganger om dagen. Noen ganger bare 1 gang om dagen (svært måltid). dæven du spiser lite.... eg spiser ca 15-20 skiver for hver dag... i tilleg til middag og nattmat Endret 30. mars 2004 av MuD Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ingen anelse, jeg spiser toppen 2 ganger om dagen. Noen ganger bare 1 gang om dagen (svært måltid). dæven du spiser lite.... eg spiser ca 15-20 skiver for hver dag... i tilleg til middag og nattmat wow du må være tøff siden du spiser mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå