Gå til innhold

Trøtthet og mat....

Wabby

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at jo lengre jeg er våken og blir trøtt så blir jeg mer sulten og bare må spise heletiden, blir skikklig matmonster.

Er det slik at kroppen bruker mye mere energi og streber med å holde seg våken ? Ergo, må spise mer ? :wow:

Hvordan er det med dere når dere døgner, sover lite o.l. ??

Hvis dette er tilfelle så måtte dette vært den ultimate løsningen på folks om vil slanke seg, slutt å sov ! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Når kroppen har forbrennet fett og karbohydrater hele dagen er det klart den trenger søvn. Holder man seg våken, blir man sulten fordi kroppen sin "ovn" har vært i gang så lenge. Spiser hele tiden om nettene jeg.

Lenke til kommentar
Har lagt merke til at jo lengre jeg er våken og blir trøtt så blir jeg mer sulten og bare må spise heletiden, blir skikklig matmonster.

Er det slik at kroppen bruker mye mere energi og streber med å holde seg våken ? Ergo, må spise mer ? :wow:

Hvordan er det med dere når dere døgner, sover lite o.l. ??

Hvis dette er tilfelle så måtte dette vært den ultimate løsningen på folks om vil slanke seg, slutt å sov ! :thumbs:

noe feil der?

ville det ikke vere bedre for slankerne å sove mere? så blir de mindre svultne?

Lenke til kommentar
Hvis dette er tilfelle så måtte dette vært den ultimate løsningen på folks om vil slanke seg, slutt å sov !  :thumbs:

noe feil der?

ville det ikke vere bedre for slankerne å sove mere? så blir de mindre svultne?

nej nej, når du da blir sulten så drikker du bare rikt med vann istedenfor å spise feit mat o.l. og da blir du tynn ... tror jeg :roll:

Lenke til kommentar
Ingen anelse, jeg spiser toppen 2 ganger om dagen. Noen ganger bare 1 gang om dagen (svært måltid).

dæven du spiser lite.... eg spiser ca 15-20 skiver for hver dag... i tilleg til middag og nattmat :D

Endret av MuD
Lenke til kommentar
Ingen anelse, jeg spiser toppen 2 ganger om dagen. Noen ganger bare 1 gang om dagen (svært måltid).

dæven du spiser lite.... eg spiser ca 15-20 skiver for hver dag... i tilleg til middag og nattmat :D

wow du må være tøff siden du spiser mye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...