silensio Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Hei. Har ett lite spørsmål om dette hovedkortet som jeg fant på Komplett: http://www.komplett.no/k/k.asp Er den innbygget nettverkskort i dette hovedkort? Å hvis det er det.Er det kortet bra? Her er addressen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Endret 27. mars 2004 av silensio Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Dette Hk skal være veldig bra og stabilt.....Det er ikke basert på Ultra 400 brikkesettet, som er det beste nforce 2 opplegget . Tror nok ikke du merker store forskjellene uansett.... Og JA det er innebygd nettverkskort, det kan du se når det står LAN i tittelen... En kamerat av meg bestilte det her om dagen, han fikk et defekt...men jeg tror ikke sjansene er store for at det skjer med deg akkurat... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Bruker sikkert en helt vanlig Realtek-chip. Greit nok for folk flest... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Det har nettverkskort integrert. Edit: For treg Endret 27. mars 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
silensio Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Takker for hjelpen. Nå vart jeg litt smartere. Lenke til kommentar
netsmurf Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 det kortet har 2 st netverktkort. det ene er 3com sit og fungerer utmerket. bra lyddel og. Lenke til kommentar
Truils Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 netsmurf Skrevet 27/03/2004 : 12:32 det kortet har 2 st netverktkort. det ene er 3com sit og fungerer utmerket. bra lyddel og. Bare for å rette på netsmurf, dette kortet har ett nettverksadapter. Det er heller ikke soundstorm på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå