DementedAlbino Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Vet det skal kunne gå ann å fylle på via en fasttlf, men finner ikke igjen framgangsmåten, så kan noen forklare meg hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 1 minutt på www.sense.no: http://www.sense.no/cgi-bin/sense.dll/sens...lId=-1610621298 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) 1 minutt på www.sense.no: http://www.sense.no/cgi-bin/sense.dll/sens...lId=-1610621298 Er jo ikke svar på det jeg spurte om der. Endret 27. mars 2004 av svortevik Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Du kan jo berre ringe nummeret for påfylling med kredittkort 91500500, då taster du inn nummeret du vill fylle på og summen du vill fylle på med, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ser nå at det er noe galt med linken. Er visst problemer med akkurat det. Anyway, hvis du går på www.sense.no, og deretter velger kontant på menyen. Da står det litt ned på siden "Fyll opp". Der står instruksene. Kan forøvrig quote: Hvordan fylle på Sense Kontant Visa eller MasterCard Det er enkelt å lade opp ditt Sense Kontant med Visa eller MasterCard direkte på sense.no. Du vil bli spurt om kredittkort-nummer, utløpsdato, mobilnummer og beløpet du ønsker å fylle på. Dersom du foretrekker å bruke en fasttelefon eller mobiltelefon din, ringer du 810 68 000 og følger instruksjonene. (Dette nummeret ligger lagret på SIM-kortet under oppføringen "Kontant") Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Tror gjerne ikke jeg forklarte problemet mitt skikkelig. Det skal gå ann å lade opp kontantkortet via fasttelefonen. Dvs, at jeg får ladebeløpet på regningen på min fasttlf. Er altså ikke snakk om å lade opp med visa, men med fasttlf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå