Gjest mafister Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-10 09:06, psaetre skrev:Hei angående It butikken, er jeg i samme dilemma. Vurdrer sterkt å bestille Ixus v2 til den pene prisen av ca 4100. Men er skeptisk til itbutikken. Var inne og så på erfaringer folk hadde med Itbutikken. Det varierte jo mellom 6 og 1 , veldig få midt imellom. De fleste som satt karakter 1 hadde returnert ting. Men kanskje det går an å henvende seg til Canon direkte hvis det oppstår problemer ?? Angående service. I JapanPhoto butikkene for man kjøpt Ixus V2 for 4999.- og hvis man tar med veske/ ekstra minnekort... er det fullt mulig å prute:) Koster litt mere men man for SERVICE!!! eb Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg bestilte v2 11-4. Da var leverningstdiden satt til 17-4 inn på lager til leverandør. Fikk en mail i dag hvor det ble sagt at varen kan være hos meg den 15.5. Vurderer å avbestille og heller kjøpe Dimage X i USA for 3050.-. Men dette er litt kronglete pga toll, Visa og 110V :| Lenke til kommentar
vkvien Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Hvis noen skulle dumpe over ixus v2 i andre norske nettbutikker så ville det vært veldig fint om dere sa ifra =) Takk! - [email protected] Lenke til kommentar
vkvien Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Canon Digital Ixus v2 kom inn på lager hos itbutikken i dag! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: On 2002-05-07 13:51, vkvien skrev:Canon Digital Ixus v2 kominn på lager hos itbutikkeni dag! hyggelig :smile: har bestilt for noen dager siden. Lenke til kommentar
jolly Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Ikke så hyggelig for meg... Bestilte 14. mai, de skulle få det på lager 21. Nå er det utsatt til 3. juni, så vi får se om jeg får det i løpet av sommeren... :sad: Lenke til kommentar
vkvien Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Itbutikken har heldigvis en tendens til å få varene inn en stund før datoen som står på kundesenter-sidene deres.. Så det kan hende det kommer før =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå