Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Har hørt at dette kameraet skal

komme snart, er det noen som vet

litt mer om når? Og ca. hva prisen

blir? Har tenkt å kjøpe ixus v, men

lurer på om det er lurt å vente.

Hvis prisen blir det samme, eller

at prisen på ixus V går ned, vil jeg

vente..

Hva tror dere er lurt? Verd å vente?

På forhånd takk

- Niz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei angående It butikken, er jeg i samme dilemma.

Vurdrer sterkt å bestille Ixus v2 til den pene prisen av ca 4100. Men er skeptisk til itbutikken.

Var inne og så på erfaringer folk hadde med Itbutikken. Det varierte jo mellom 6 og 1 , veldig få midt imellom. De fleste som satt karakter 1 hadde returnert ting.

Men kanskje det går an å henvende seg til Canon direkte hvis det oppstår problemer ??

Lenke til kommentar

IT-Butikken har vært greie mot meg :smile: Men Vidar, høyr mæ'n Arnstein.. Han har avtale med Norek og får ting til en liten pris under Komplott-pris. Men nå er IT-Butikken omtrent alltid billigere uansett. Men det som kan stemme er det som har blitt sagt om IT-Butikken og returer; får du problemer med kameraet er kanskje ikke IT-Butikken de raskeste og beste til å behandle saken!

Ellers vil jeg anbefale deg å vente, ikke kjøpe IXUS V nå. Det begynner å bli "gammelt". Kjøpte selv Ixus300 rett før jul, kameraet er supert, men har for få manuelle funksjoner, syns jeg da. Kommer alltids an på hva det skal brukes til..

Lykke til!

Lenke til kommentar

Det virker som om de er seriøse hvis du leser

bakgrunnen til de dårlige erfaringene. Jeg har

nå nettopp bestilt, så får vi se hvordan det

går! Gleder meg vilt og stiller meg positiv

til itbutikken =)

Men stusser litt med postdanmark.. det står at

det sendes via de. Og hva med toll?

Lenke til kommentar

Quote:

psaetre skrev (2002-04-10 09:06):

Hei angående It butikken, er jeg i samme dilemma.

Vurdrer sterkt å bestille Ixus v2 til den pene prisen av ca 4100. Men er skeptisk til itbutikken.

Var inne og så på erfaringer folk hadde med Itbutikken. Det varierte jo mellom 6 og 1 , veldig få midt imellom. De fleste som satt karakter 1 hadde returnert ting.

Men kanskje det går an å henvende seg til Canon direkte hvis det oppstår problemer ??

Heisann

Jeg synes ITbutikken har en veldig bra nettbutikk. Man har høy frihet med tanke på modifisering av ordre helt til de har sendt varen. Vet det er en del som har hatt problemer med retur til itbutikken, men jeg tror dette skyldes at de er konsekvente på å ikke ta retur på ting som ikke er deres ansvar. Det de kanksje da skulle vært fliknere til er å informere om hvor man skal hendvende seg angående disse retursakene. De er rett og slett ikke så gode på kundeservice på dette feltet. Jeg harndler allikevel på itbutikken da det er den nettbutikker jeg har best erfaring med med tanke på administrasjon, oversikt og ikke minst pris.

"Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos."

[ Denne Melding var redigert av: Xell på 2002-04-10 14:30 ]

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Leverer ITbutikken like mye utstyr med kameraene som deres dyrere konkurrenter, eller slanker de leveransene for å komme ned i pris? Blir litt skeptisk med slike priser. Lurer på om jeg får det jeg trenger hvis jeg bestiller Ixus v2 til 4100 kr?

KaaBE

Lenke til kommentar

Jeg sjekka akkurat innom siden til itbutikken,

og nå hadde de lagt til "retail box" bak produkt-

navnet..

Jeg er litt usikker på hva dette kan bety i dette

tilfellet, noen ideer? =) Kan det være riktig at

det eneste forskjellen er at det kun kommer bruks-

anvisning på cd?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 09:12, vkvien skrev:

Det virker som om de er seriøse hvis du leser

bakgrunnen til de dårlige erfaringene. Jeg har

nå nettopp bestilt, så får vi se hvordan det

går! Gleder meg vilt og stiller meg positiv

til itbutikken =)

Men stusser litt med postdanmark.. det står at

det sendes via de. Og hva med toll?

Hei

Har sjøl handla med ITbutikken uten at det var noke problem. Bestillte bl.a et kamera som dei ikkje hadde på lager, og det kom faktisk inn før dei hadde lova! Vart heile tida oppdatert på statusen på ordren heilt til alle varene var på plass og sendt. Meget bra....:smile: No viser det seg at den eine vara var defekt så då får vi no sett kor bra dei er på retur også. Når det gjeld toll så er dette lagt inn i prisane på nettsidene deira, så det einaste du betalar i tillegg til den prisen dei oppgir er frakt. Og den får du jo også oppgitt! Så mitt inntrykk er at ITButikken er et seriøst foretak!

Ole

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 17:26, vkvien skrev:

Jeg sjekka akkurat innom siden til itbutikken,

og nå hadde de lagt til "retail box" bak produkt-

navnet..

Jeg er litt usikker på hva dette kan bety i dette

tilfellet, noen ideer? =) Kan det være riktig at

det eneste forskjellen er at det kun kommer bruks-

anvisning på cd?

På sia deres står det følgende som beskrivelse av retail:

Retail

Produktet leveres i en eske samt med alle drivere og manualer.

HGL

Lenke til kommentar

Jeg har selv handlet på itbutikken og har ikke hatt noen problemer med dem.

Neste gang jeg skal handle data-/foto-utstyr er det mye mulig at jeg kommer til å bestille derfra, ettersom det er billig der.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hvis ikke størelsen er av betydning ville jeg valgt Powershot A40 var jeg deg.Flere manuelle funksjoner

her, samt opptikkdelen er betydlig forbedret siden A20 modellen.

Per.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...