Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spranget er ofte større enn 10%. Jeg var innom PC-Data i Arendal for noen dager siden, og de solgte Logitech MX700 for 900kr! I nettbutikken koster den 639kr (pr. 29.03). Her er det snakk om en prisforskjell på 29%.

Lenke til kommentar

Dell er vedlig dumt å kjøpe, hvis du noen gang skal oppgradere CPU og ¨sånn, så er ikke en Dell maskin så veldig fornøyd med det, kjøp mye heller en selvsammensatt pc :thumbup:

Syns det blir litt dumt av faren din å si at alle selvbygde pc'er blir tull, min er selvbygd og den funker UTROLIG bra, klikker alrdi eller noe :thumbs:

KJØP SELVBYGD!!

Første gang jeg fikk meg pc, så fikk jeg komplett til å sette den sammen.. gjør det samme er min anbefaling!! :dribble:

Lenke til kommentar

Klart det beste er å bygge selv.. Det er lærerikt, og ikke vanskelig.. Det vikstigste er å ta en kjapp titt i manualen når det ikke funker.. (rtfm som vi sier)

Jeg bygde selv min første for ikke lenge siden, og etter det har det blitt noen maskiner, og alle har virka på første forsøk (var en som var litt buggy, men det var grunnet defekt hk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...