king_pedersen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) ja eller for 100000;) Endret 29. mars 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
TJ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Spranget er ofte større enn 10%. Jeg var innom PC-Data i Arendal for noen dager siden, og de solgte Logitech MX700 for 900kr! I nettbutikken koster den 639kr (pr. 29.03). Her er det snakk om en prisforskjell på 29%. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 fa*n det er sykt! Skulle ikke vært lov! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 fa*n det er sykt! Skulle ikke vært lov! men tenk på hva de sparer på å ha nettbutikk istedenfor vanlige utsalgssteder. det de sparer kan vell like godt komme oss kunder til gode Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jo seff! men virkelig sykt! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 herregud vegard! vi har fear deal! jeg bygger dersuten så koster det 500kr å la hwb.no bygge! så den er grei! men vi snakkes på skolen i morgen vegard jeg går og legger meg Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hva tar du for å bygge da? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hva tar du for å bygge da?? 500kr inklusive xp pro norsk! hysj hysj versjon Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 500kr inklusive xp pro norsk! hysj hysj versjon men jeg kan nok ikke det for min far skal ha alt slaks mulig forsikring tull så jeg må kjøpe nesten alt fra komplett sry fredrik men jeg kan godt få den hysj hysj versionen din av xp! Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 500kr inklusive xp pro norsk! hysj hysj versjon men jeg kan nok ikke det for min far skal ha alt slaks mulig forsikring tull så jeg må kjøpe nesten alt fra komplett sry fredrik men jeg kan godt få den hysj hysj versionen din av xp! Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 hva tar du for å bygge da?? 500kr inklusive xp pro norsk! hysj hysj versjon men jeg kan nok ikke det for min far skal ha alt slaks mulig forsikring tull så jeg må kjøpe nesten alt fra komplett sry fredrik men jeg kan godt få den hysj hysj versionen din av xp! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Dell er vedlig dumt å kjøpe, hvis du noen gang skal oppgradere CPU og ¨sånn, så er ikke en Dell maskin så veldig fornøyd med det, kjøp mye heller en selvsammensatt pc Syns det blir litt dumt av faren din å si at alle selvbygde pc'er blir tull, min er selvbygd og den funker UTROLIG bra, klikker alrdi eller noe KJØP SELVBYGD!! Første gang jeg fikk meg pc, så fikk jeg komplett til å sette den sammen.. gjør det samme er min anbefaling!! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) EDIT: internetten har klikka2k, sletta Endret 1. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) EDIT: klikka2k Endret 1. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 For den prisen du får fra dell så kan du faktisk nesten bygge 2 like pcer Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Vegard det beste er det at jeg bygger pc sammen med deg så du ser hvordan man gjør det!! fordi det er veldig greit og kunne oppgradere men men er ikke mitt problem at din far snakker om ting han ikke har peiling på hva sier folket her da?? enig med meg eller? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Klart det beste er å bygge selv.. Det er lærerikt, og ikke vanskelig.. Det vikstigste er å ta en kjapp titt i manualen når det ikke funker.. (rtfm som vi sier) Jeg bygde selv min første for ikke lenge siden, og etter det har det blitt noen maskiner, og alle har virka på første forsøk (var en som var litt buggy, men det var grunnet defekt hk) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 det er lett og hvis du har spørsmål så spør oss:D Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 det er lett og hvis du har spørsmål så spør oss:D jeg er helt enig med dere men jeg skal vise det til min far så får se hva han gjør! Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 det er lett og hvis du har spørsmål så spør oss:D jeg er helt enig med dere men jeg skal vise det til min far så får se hva han gjør! bla bla bla forsikring bla bla jæ*** dritsekk herregud for en idiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå