Gå til innhold

Anbefalte innlegg

faren min sier at jeg ikke får lov og kjøpe en pc som jeg bygger selv jeg må kjøpe dell jeg tenkte og kjøpe en pc i deler og få en som er viderkommende i pc til å bygge for meg men da sier min far at den pcen kommer til å gå i dunken så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg er nybegynner i pc men skal få en venn som kan veldig mye med pc til å bygge får meg.

 

Så spørsmålet er hva er smartes få vennen min til å bygge eller kjøpe en pc fra dell? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Du velger de delene du vil ha, mailer hwb og ber dem om å sette den sammen for deg, så får du den hel i posten. Eller du kan eventuelt benytte deg av en pakkeløsning fra en eller annen webshop, de er ofte bra.

Lenke til kommentar
faren min sier at jeg ikke får lov og kjøpe en pc som jeg bygger selv jeg må kjøpe dell jeg tenkte og kjøpe en pc i deler og få en som er viderkommende i pc til å bygge for meg men da sier min far at den pcen kommer til å gå i dunken så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg er nybegynner i pc men skal få en venn som kan veldig mye med pc til å bygge får meg.

 

Så spørsmålet er hva er smartes få vennen min til å bygge eller kjøpe en pc fra dell? :hmm:

Har du hørt om "."?

Lenke til kommentar
De har vel komplett i bergen? Be noen der om å sette sammen en maskin til deg.

 

Og for guds skyld, bruk punktum og komma! Lærer man ingenting på skolen lenger?

ja, komplett har utsalg i bergen (laksevåg senter). men er dyrer å handle i butikken der enn å handle på nettet. går du inn på komplett.no ser du at de oppgir to priser, webpris og ikke webpris. av og til kan det være STORT sparng mellom de.

 

kjøp på nett du...

Lenke til kommentar
De har vel komplett i bergen? Be noen der om å sette sammen en maskin til deg.

 

Og for guds skyld, bruk punktum og komma! Lærer man ingenting på skolen lenger?

ja, komplett har utsalg i bergen (laksevåg senter). men er dyrer å handle i butikken der enn å handle på nettet. går du inn på komplett.no ser du at de oppgir to priser, webpris og ikke webpris. av og til kan det være STORT sparng mellom de.

 

kjøp på nett du...

10% eller no? hoppet ser større ut hvis en vare er dyr mener du? :green:

Lenke til kommentar
De har vel komplett i bergen? Be noen der om å sette sammen en maskin til deg.

 

Og for guds skyld, bruk punktum og komma! Lærer man ingenting på skolen lenger?

ja, komplett har utsalg i bergen (laksevåg senter). men er dyrer å handle i butikken der enn å handle på nettet. går du inn på komplett.no ser du at de oppgir to priser, webpris og ikke webpris. av og til kan det være STORT sparng mellom de.

 

kjøp på nett du...

10% eller no? hoppet ser større ut hvis en vare er dyr mener du? :green:

10% blir mye vist du skal feks kjøpe for 10.000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...