Gå til innhold

This is Football 2004, PS2

Grums

Anbefalte innlegg

Noen som har skaffet seg dette spillet til PS2 enda? Veldig tøft online. Prøvde FIFA 2004 uten noe særlig hell, er nemlig nesten umulig å spille online, dessuten liker jeg ikke helt styringa heller. TiF2k4 gikk derimot som en drøm. Tok meg 2 minutter å komme online. Det er alltid folk der, og man kan spille 8 stk samtidig. Man kan også spille 2 stk på en maskin og 1 på den andre.. osv. Spillet er også veldig kult som singel player.

Hvis dere ser en som heter Grums der, så er det meg. ;) Etter 4 strake seiere har jeg gått på 6 tap, så jeg er ikke topp ranket akkurat. Det er bare å utfordre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte TiF2004 i dag, og var uknuselig på både 2002- og 2003-versjonen :yes:

Men har visst hørt at hele spillesystemet er nytt og at man må øve for å mestre her i forhold til 2003-versjonen... Hva synes dere om det?

Har ikke prøvd det ennå, siden jeg nettopp kom hjem...

Og i følge brukerhåndboka skal man ikke spille når man er slitne eller trøtte :p

Men men, jeg får la det gå og spille i morgen :D

Skal kjøpe meg nettverksadapter om ikke så lenge, forhåpentligvis i løpet av uka, så jeg sier i fra når jeg har den, Grums ;)

PS: Jeg knuser alle, så pass opp ;)

"Once a TiF fan, Alwayz a TiF fan"

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått testet TiF2004, og jeg må si jeg ble imponert :yes:

Den var MYE bedre enn forventa, og spillet er så realistisk at du kan føle deg inn i spillet; både målsjanser, samt sjanser imot deg :)

Spillet går ikke "skarpt", der alle pasningene går "hakkete" e.l., men spillestilen er heller "soft / myk", der spilleren først demper ballen før han eventuelt stikker av, og dette fører til at man føler hva som skjer på banen :thumbup:

Har dessverre ikke testet det ennå online, da jeg ikke har kjøpt nettverksadapteren ennå... men det kommer!

Har du PS2 og skal kjøpe et fotballspill med masse underholdning aleine eller sammen med venner, anbefaler jeg dette spillet på det sterkeste :w00t:

Vær sikker på at du finner landslaget ditt, samme hvilket land du kommer fra ;) For her er det massevis av både klubb- og landslag (alle landslagene jeg veit om, samt noen jeg ikke visste eksisterte i det hele tatt) :thumbs:

PS: This Is Football 2004

Lenke til kommentar
Synes ikke sånne spill er noe tess online... :dontgetit:

Ikke singelplayer heller egentlig! :ermm:

kul den forrige meldinga....

Hvor bra er TIF2004 i forhold til PES3? Og i forhold til TIF2003? Hva er nytt? Sorry, er trøtt og lat, gidder ikke lete etter info selv...

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg ikke så mye siden jeg akkurat har flyttet og ikke har fått satt opp min playstatione enda, men se etter Grums. Ranket som nr. 200-300 nå av ca 700 spillere, så jeg er ikke så veldig bra, og med tanke på at jeg knapt har spilt fotball spill siden FIFA 1999 så ruler jeg ikke gata.

Lenke til kommentar

noen som vet om d er mulig å skru frispark og innlegg i dette spillet?

I tif2003 var d veldig lett, bare å holde ventre/høyre tasten, men i d nye spillet sliter jeg med å finne ut hvordan man gjør d.. hvis d i d hele tatt går ann da

Lenke til kommentar
700 spillere? Er det bare i Norge?

Nei, de 700 som var da (ingen anelse hvor mange det er nå, da dette var ganske tidlig i spillets historie), var fra hele Europa. Har heller ingen anelse hvordan man skrur firspark da jeg har fått en pressekopi og da følger det ei med en manual.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...