doffpett Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Heisann! Jeg holder på å få nettverket til å funke på en gammel win 98 pc. Jeg instalerer nettverkskort og alt ting. Legger til tcp/ip porotokollen og restartet. Da får jeg opp en feilmelding: Følgende feil oppsto ved lasting av porotokoll 0, Feil 59, en nettverks feil. Jeg går inn i command og ser at jeg ikek har fått noen ip. Legger inn standar gateway og restarter, det samme skjer. Prøver å reinstalere kortet, men fremdeles ingen ip. Noen som har en mulig løsning? På forhånd takk! Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Mener å huske at det er noe mikk med nettverk i W98 - hvis du ikke har koplet til nettverkskabelen og har Link - men er litt usikker. Har du det? Lenke til kommentar
doffpett Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har koblet i nettverkskabel og den går i ruteren, det lyser i begge ender. Rutern funker, det vet jeg. Jeg bruker den på denne pcen også. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 prøv å legg inn drivere fra nettverkskortprodusenten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå