Gå til innhold

Kjenner delvis lagg i Far Cry og Splinter Cell 2

Windoge

Anbefalte innlegg

Splinter Cell 2 Multiplayeren har jo en ****** lock på 30fps pga det er portet fra XBOX. Noen som aner hvordan vi skal fjerne den 30fps sperren? Har IC7Max3 P42,8@3,5 Radeon9800XT btw..

Så vidt meg bekjent så er ikke SC2 portet fra Xbox, men utviklet samtidig til de forskjellige plattformene...Har ikke fått henda på SC2 ennå, men det kommer vel i posten når som helst tenker jeg......(Må ha mer RAM ser det ut til...)

Det med 30fps kan jo hende blir fikset i patch ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjører farcry med max detaljer osv på 1024*800 knirkfritt på xp2000+ og GF4 4600(litt klokket) og 512 twinmos pc2700 ram

greit nok at du kjører det, men er det laggfritt? :p

Det har jeg vanskelig for å tro!

Men åssen klarer Troy Henrik å spille på fullt med sine specs, og å ha 2AA og 2AF i tillegg! Det blir for meg vanskjele å fatta!

Lenke til kommentar
Splinter Cell 2 Multiplayeren har jo en ****** lock på 30fps pga det er portet fra XBOX. Noen som aner hvordan vi skal fjerne den 30fps sperren? Har IC7Max3 P42,8@3,5 Radeon9800XT btw..

Så vidt meg bekjent så er ikke SC2 portet fra Xbox, men utviklet samtidig til de forskjellige plattformene...Har ikke fått henda på SC2 ennå, men det kommer vel i posten når som helst tenker jeg......(Må ha mer RAM ser det ut til...)

Det med 30fps kan jo hende blir fikset i patch ;)

Det er jo nesten like ille for oss forbrukere, vi så jo alle hvor simpelt og ræva deus ex 2 ble når det skulle utvikles for konsoller i tillegg til pc.

AtW

Lenke til kommentar
Kjører farcry med max detaljer osv på 1024*800 knirkfritt på xp2000+ og GF4 4600(litt klokket) og 512 twinmos pc2700 ram

greit nok at du kjører det, men er det laggfritt? :p

Det har jeg vanskelig for å tro!

Men åssen klarer Troy Henrik å spille på fullt med sine specs, og å ha 2AA og 2AF i tillegg! Det blir for meg vanskjele å fatta!

eller. har ikke på aa og af da. men lager ikke noe. skjønner det ikke selv men...

Lenke til kommentar

se mine specs på profilen min, jeg spiller med all grafikk på high i farcry

og jeg tipper jeg har rundt 10 fps +- der det er masse trær og slikt.. ellers kommer jeg nok ikke over 40 fps generelt.. DET er irriterende..

og dere sier det er irriterende at det "smålagger" med full guffe på alt? hah vær takknemmelige for det dere har!!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...