Flaffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg merket nå nettopp at chipsett viften min er stoppet. Tror den ikke går rundt pga. stør i den kansje. Spørsmålet mitt er om det er skadelig for chipsettet og a på pcen nå ? Den lille ribben er litt varm ( brenner meg akkurat ikke ) . Vet ikke hvordan jeg får av ciften og ribben så kan ikke renske den for støv , viss det er det som er probelemet. BTW, har MSI kt3 ultra2 -raid HK ! ! Takker for alle svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 skal du ta av viften er det to svarte push pins du må fjerne. Disse fjerner du ved å trykke de sammen under hk og så dytte de opp. Da sitter du med en løs vifte, men så lenge ribben ikke er veldig varm så burde det gå bra. www.microplex.no har plenty med alternative kjøleløsninger aktive og passive. Ønsker du en ny vifte original send en mail til stedet der du kjøpte det og forklar saken, tror det er 3 års garanti eller noe på hk Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Asso... drit i å ta den av. Bare snurp sammen leppene dine og blås sterkt på den. Tss. Hva hk har du? Edit: stemmer det, hk stod der... Endret 27. mars 2004 av Kauder Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kt3 sitt VIA KT333 trenger ikke chipset vifte orginalt, dette har MSI selv valgt for å oppnå bedre temperaturer og muligens litt overklokkings egenskaper. Om du ikke overklokker trenger du ikke viften. Men det er en fordel om du har litt luft som flyttes i kabinettet, slik at ikke all varmen står stille rundt dette punkten. Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Takker for hurtige svar. Jeg bare drar strømmen til viften ut av HKet så slipper viften og stresse for ingenting ? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er bare å dra ut strømmen ja. Men sjekk temperaturer i ny og ne, kan være lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå