hox Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Dette er vel kanskje ikke direkte hw-relatert akkurat, men jeg tenkte at dere kanskje hadde peiling alikevel, da jeg ikke klarer å finne svar på det andre steder. En pc med winxp på har tatt kvelde, en eller annen fil som er skadet. Dermed får jeg ikke bootet fra denne disken, spørsmålet mitt er da, hvordan kan jeg få tatt backup av adresseboken uten å eksportere denne i outlook? Er dette mulig overhodet? På MS-sine forum så nevner de bare export osv. Men filen må jo ligger et eller annet sted? Eller? Typisk MS å gjemme filene sine alt de kan Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Outlook benytter en fil for å lagre all sin data (eposter, kalender, kontakter, etc) som heter outlook.pst. Denne filen kan du finne på denne banen: C:\Documents and Settings\bruker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook (forutsatt at C:\ er partisjonen hvor Windows ligger selvfølgelig). Lenke til kommentar
rilu Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Adresser, mail, o.l legges i en .pst fil. Søk etter outlook.pst i Documents and Settings... så finner du den antagelig Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Dette er vel kanskje ikke direkte hw-relatert akkurat, Det stemmer Passer feks bedre under "programvare", da Outlook er programvare, og du lurer på hvor det programmet "gjemmer filene". Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå