Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har en Shuttle SN45g og en 2500+ satt FSB på 200 og VCore på 1.75( starter ikke med mindre), 1.80 og 1.85 systemet blir ustabilt og det kommer BSOD med dumping av fysisk minne...av og till kommer det også bare blackscreen men viftene går

minnet er TwinMos pc3200 512

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det blir for varmt: 40 grader "load" feilmeldingen sier: "starter dumping av fysisk minne" "skjekk om du har plass på harddisken din" og noe sånt men jeg har 100 gb ledig alle AMD 2500+ skulle vel klare 3200+? får prøve memtest86 når jeg kommer hjem på søndag.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om AGP/PCI Portene er låst men brikkesttet er NForce 2 Ultra 400 PSU har 200w har 1 HDD, 1 CDRom,R 9000 PCI,og nevnte CPU. Den er ikke ustabil i uklokket tilstand. og BSOD`en kommer i 3dmark03 og BF:V har ikke testet noe annet. vet ikke halt hva du mener med 66/33.

Lenke til kommentar

Det du opplever her kan være RAM'en din....hvis den ikke tåler å kjøre på 400Mhz kan den feile....eller brikka kan være dårlig rett og slett. Du kan prøve å volte opp RAM'en litt, ikke mye.

Men jeg tror jeg ville benyttet meg av annen RAM, Corsair eller Kingston.

Lenke til kommentar
Hallo!

Jeg har en Shuttle SN45g og en 2500+ satt FSB på 200 og VCore på 1.75( starter ikke med mindre), 1.80 og 1.85 systemet blir ustabilt og det kommer BSOD med dumping av fysisk minne...av og till kommer det også bare blackscreen men viftene går

minnet er TwinMos pc3200 512

Tipper minnet ditt er skrap, Twinmos ch-5 er direkte søppel og klarer ofte ikke specen engang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...