Mannn28 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Lurer litt på å kjøpe meg en pda. Men tingen er at det må være mulighet for trådløs internett. Jeg fant Dell axim x3i wireless. Var igrunn litt dyr. Men er det mulihget for Msn på denne ? Noen som har litt erfaring med pda som kan gi meg noen råd. Skal også bruke denne til skole arbeid... Lenke til kommentar
xstian Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har hatt sjansen til å prøve den litt, og jeg likte den, men du kan lese Dagbladet sin test Lenke til kommentar
Walek Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Vurderer også å kjøpe Pocket-PC, og har sett på Axim. Den er så vidt jeg vet den billigste PDAen med wlan, (velger man bort blåtann blir den enda billigere). Det hadde vært veldig interessant å få noen anbefalinger på hva man bør se etter når man skal velge PDA. Brukererfaringer på Axim er spesielt interessant siden du ikke kan gå i noen butikk for å prøve den... Lenke til kommentar
xstian Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Anbefaler å ta en titt på www.aximsite.com for å se litt mer detaljert om denne. Det er en finfin dings.... Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Er det mulighet for msn på Axim X3i? Trenger jeg egentlig blåtann?? Kan noen forklare meg hva jeg kommer til å bruke den til? Endret 28. mars 2004 av klingal Lenke til kommentar
Ola_os Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bluetooth kan være kjekt, om man f.eks. skal koble den opp mot en GPS-mottaker. Kommet mye programvare for bilnavigasjon osv. nå. Lenke til kommentar
Walek Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Må man ha blåtann for å kunne koble PDA-en til GPS for navigering i bil? Går det ikke an å gjøre det med en kabel? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Må man ha blåtann for å kunne koble PDA-en til GPS for navigering i bil? Går det ikke an å gjøre det med en kabel? Joda. Det går fint ann med kabe (mener å ha sett Idedata selge slike løsninger) Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Er det noen som kan ramse opp en del programmer og tøffe ting jeg kan ha på Axim? Det er da jeg blir kjøps kåt Lenke til kommentar
Machz Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er det noen som kan ramse opp en del programmer og tøffe ting jeg kan ha på Axim? Det er da jeg blir kjøps kåt Hehe...kjøpskåt... Jeg sikler krafig på en sånn. I jobb samenheng ser jeg får meg at jeg da kan vise for kunder hvor usikker WLAN nettet deres er, samtidlig som det selvsagt har andre fordeler. Opprinnelig tenkte jeg på en SE P900 men har vel kommet fram til at en T630 sammen med en Axim X3i Wireless må være helt ypperlig for meg(bruker BT). Det jeg savner, er en side med grei oversikt hvilken programvare som er mulig og få tak i til PocketPC 2K3. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har sjøl en Axim X3i wireless med msn.. Nå som jeg har den, klarer jeg meg ikke uten.. Veldig digg Anbefaler den på det sterkeste.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vurderte selv å kjøpe den, men på grunn av et fantastisk latterlig prisrot dell.com kjører, ble den egentlige prisen nesten 1000kr mer enn det den prisen jeg først møtte. Jeg måtte faktisk sende en e-post for å spørre om hva den virkelige prisen var før jeg fikke svar på det. Etter det endret de faktisk på prisen på web også. Har egentlig ikke bruk for den. Har en Axim X5 som ligger ubrukt... Men jeg har veldig lyst på en PDA med WLAN og bluetooth... Synd at det skal være så utrolig dyrt. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 lurer litt på den der jeg å nå da, trenger egentlig ikke sånn tråløs, men det hadde jo vert arti! det er jo 1000; i forskjell "bare" på x3 og x3i... og det jeg da lurer på: er det verdt pengene? piper den når jeg har på "huskelapper"? er den lett å lære seg? nå har jeg en "gammeldags" bok jeg skriver alt i, er det bedre med en slik x3, for å holde styr på alt jeg glemmer? hilsen janne. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 nå har jeg bestilt X3I ....... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 .....men jeg har enda ikke fått ordrebekreftelse! tar det så lang tid? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Så vidt jeg husker fikk ikke jeg noe ordrebekreftelse når jeg kjøpte fra dell.no. Eller jeg fikk et brev fra Dell i Irland etter en stund. Husker ikke helt hva som stod der, men hvis det var ordrebekreftelsen så ble den i alle fall sendt som brev, fra Irland. Å handle der som privatperson er pyton. Jeg måtte "purre" på de og spørre hva som skjedde. Omsider fikk jeg svar av en dame som sa at ordren var klar, og skrev i e-posten kontonummeret, og beløp jeg skulle betale. Ingen automatikk der i gåren nei! Også leveringen er tungvindt. Når pakken kommer til nærmeste Linjegods kontor, sender de deg brev om at den har ankommet, og så må du ringe og få de til å kjøre den til deg. Tror det tok 3 uker fra ordre til jeg hadde dingsen. Endret 17. april 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg betalte med visa på nettsiden mandag, har enda ikke fått ordrebekreftelse..... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 nå er det vist iorden her. har et par spørsmål ang. den duppeditten: kan jeg skrive med handskrift så blir det lagret liksom? kan jeg bruke den som telefon og hvordan går det? kan noen her som har denne fortelle litt hvordan og hva dere bruker den til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå