frank_jarle Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 JEg maa bare si dobbelt-dritt, forrige uke saa var UT2k4 DVD Se lagt ut for salg her i Singapore, men jeg hadde selvfolgelig IKKE penger, da jeg skulle kjope spillet denne uka saa var alle butikkene i hele singapore utsolgt. Jeg tenkte at kanskje de ville faa inn flere seinere, men neida. Atari eller Infogrames i USA har bestemt at DVD SE skal kun produseres i et faa-tall, og Singsapore har kun blit tildelt 300 kopier, Jeg lurer egentlig paa hva som gaar rundt i hodene paa markedsforing avdelingen til Atari og Infogrames, naar de kun lager et faatall av SE versjonen. Hadde det vert saa vanvittig vanskelig aa lage litt flere, i det minste inkludert 2 DVD'er i DVD versjonen. Jeg er ikke interresert i headsetet til Logitech, men all video snuttene som er paa DVD #2, vel jeg for vel bare dromme og haape at jeg har lykke neste gang UT kommer ut i en ny utgave. ...Det var litt frustrasjon, er det noen som vet om det er noen butikker som fremdeles selger UT2k4 DVD SE versjonen i Norge, eventuelt butikk navn, url og tlf er fint, samt pris tilgjengelig. Masse takk folkens. MvH Frank Jarle Singapore Lenke til kommentar
Grums Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det blir vel ikke så veldig special med SE hvis alle kan får kjøpt den. Nei, helt enig. Den er utsolgt her også. Håper kanskje at innholdet der er lagt ut på nettet, fant en side laget av 3Dbuzz som omhandlet UT2k4 og mener at det var video nedlastning der. Du kan jo se HER og prøve linkene (3Dbuzz linken funket ikke nå). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har SE, og meningen er jo at det skal være litt ekslusivt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 du kan laste ned video dvden på [link sensurert av moderator] det er bittorent nedlastning... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har UT2004 DVD SE TinBox Edition, seriøst, hvordan kan det lønne seg og putte alt det der oppi en boks til 500kr? Headset til 399, 150timer med video tutorials og spillet selv, samt en TinBox.. er ganske bra valuta for penga syntes jeg, så tviler de kommer til og lage flere, er nok bare oss litt mer heldige som sitter igjen med dem: ) Lenke til kommentar
steamr Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Finnes det da 3 versjoner av UT2k4 (cd, dvd, og dvd SE)...? Fordi på play.com selger de fortsatt dvd versjonen som de har på lager.....! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har UT2004 DVD SE TinBox Edition,seriøst, hvordan kan det lønne seg og putte alt det der oppi en boks til 500kr? Headset til 399, 150timer med video tutorials og spillet selv, samt en TinBox.. er ganske bra valuta for penga syntes jeg, så tviler de kommer til og lage flere, er nok bare oss litt mer heldige som sitter igjen med dem: ) Sa du at at headsetet koster 399 i Norge? Wow, vel her i Singapore koster headsetet 160 kroner. Vel uansett, saa syntes jeg maaten man har gjort valget paa er vanvittig dumt. Aa selge en eksklusive tinbox, med headset er helt greit, men jeg syntes ihvertfall at DVD-video stuffet kunne ha vert lagt isammen med DVD versjonen ogsaa. Hadde dette vert saa hadde jeg lopt og kjopt, klart jeg kan laste ned fra Bittorrente, har provd men det tar jo over 2 uker Vel, jeg noyer meg med UT2k3 saa langt. MvH Frank Jarle Singapore Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har SE, og meningen er jo at det skal være litt ekslusivt Enig! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 SE er trykt opp igjen (pga. dens popularitet), så den kjem kanskje til butikken igjen. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Haaper du har rett i det fenris1911. Lurer paa om den blir mulig aa faa tak i her i Singapore. Frankie Singapore Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det er ikke SE som blir trykt opp igjen, det er DVD versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå