Gå til innhold

Power & Reset knapper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikkert noen knapper i det kabinettet du har nå? de kan brukes...

Hvis du kjøper en slik knapp uansett farge, så kan du vel klippe av ledning nr.14 og 15 på ATX-kontakten din og sette inn knappen der. Slik at når du "trykker" på den knappen så blir det akkurat som om du kortslutter nr. 14 og 15 og da starter PSU'n din...

EDIT: se her så finner du ut litt mer om kabel nr.14 og 15 på ATX-kontakten.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Ikke smart å handle på postordre for under 100 kr uansett da. Varene fra Elfa sendes fra Oslo, så jeg tror ikke man skal legge på toll og moms osv, men det kan jo være de viser priser eks. mva på websiden.

Lenke til kommentar
Koster det ikke ganske mye å bestille der? 100,- i frakt og +24% på hver del i tilegg pr vare.

det koster helvvettes mye, kjøpte meg 2 knapper for under 30kr pr stk, og det ble nesten 300kr tilsammen :scared:

jeg bestillte masse meg kabler og bryter der en gang komm ikke på mer en 60 kr i frakt. du må be dem sende det som brev.

Lenke til kommentar
Går det ann å bruke en slik bryter til av/på knapp tror dere?

Det hadde vert sinnsykt tøfft... :yes:

Ja. det går an, men da må man skru bryteren av igjen etterpå. viss ikkje skrus pcen av etter 7 sek akkurat som om du holder inne på knappen.. har en lignende fra biltema som spretter tilbake :)

Lenke til kommentar
Koster det ikke ganske mye å bestille der? 100,- i frakt og +24% på hver del i tilegg pr vare.

det koster helvvettes mye, kjøpte meg 2 knapper for under 30kr pr stk, og det ble nesten 300kr tilsammen :scared:

jeg bestillte masse meg kabler og bryter der en gang komm ikke på mer en 60 kr i frakt. du må be dem sende det som brev.

ahh, :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...