1234567890qwertyuio Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har tenkt å kjøpe denne t-skjorta fra Think Geek og jeg vet ikke hvor mye det koster å få ei t-skjorte sendt hit til Norge. Noen som vet det? BTW: Noen som vet om noen andre t-skjorter jeg kunne kjøpt derfra, litt drit å bare ha ein t-skjorte når man må betale porto. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 du kan jo prøve å regne det ut fra denne siden.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg tror at det er 105 kr for skjorta og jeg fant dette på den sida Varer med verdi under kr 200,- kan importeres fritt, med unntak av tobakk og alkoholholdige drikkevarer. Og jeg tror ikke det er noe innsydd tobakk eller alkohol i den t-skjorta, om jeg har forstått det rett så blir det 0 kr i toll. (har jeg rett) Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ja, du har fullstendig rett i det.. Det er sånn det er over hele verden.. (altså hele verden -> Norge) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Ja, du har fullstendig rett i det.. Det er sånn det er over hele verden.. (altså hele verden -> Norge) Kan du forklare/formulere det på en annen måte? (trøtt som #¤%&/() Men hvor mye kan det bli i porto? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvor mye det blir i porto kommer helt ann på varen... En pakke på 3 KG koster gaaanske mye mer enn en pakke med en cd liksom... Så det må du nesten regne ut selv.. Ellers er vel www.posten.no en fin side som sikkert er til litt hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå