Hoax Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kult, litt mye tomrom ved PSU...Kanskje fåtil noe mere der? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) legger ut et bilde av toppen og jeg.... var litt uheldig med lakkinga menmen... har ikke fått satt inn 120mm vifta enda men den ligger bak meg Endret 27. mars 2004 av lilfire Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 har planer om en psu til en gang i fremtiden...har bare 340W nå og det holder akkurat så må nok ha ny snart men beholder den gamle da og kanskje invisterer i petlier Lenke til kommentar
tuxis Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) funker det med to strømforsyninger? altså en til der med den gibbe viften på en eller annen måte. Jeg har en ekstra på 300w fra mitt forige kabb skjønner du. Endret 27. mars 2004 av tuxis Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Den toppen så jo "luftig" ut, skal du ha plexi i? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 er plxi der har bare ikke fått satt inn den sitte 120mm vifta.. fungerer bra med flere psu. thx for mange positive tilbakemldinger Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 er plxi der har bare ikke fått satt inn den sitte 120mm vifta..fungerer bra med flere psu. thx for mange positive tilbakemldinger Svar - Visninger 27 - 114 Og posten har vert i 45min, det vil jeg si er en "gudd" post. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) hehe og se på klokka da...er egentlig rart at folka sitter opp nå..hehe hadde tenkt å poste og legge meg jeg men fikk jo så mange raske svar thx!! Endret 27. mars 2004 av lilfire Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hehe og se på klokka da...er egentlig rart at folka sitter opp nå..hehe hadde tenkt å poste og legge meg jeg men fikk jo så mange raske svar thx!! Ja, se på klokka! God natt alle sammen og "Happy modin". Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 lenge siden jeg har sitt så bra arbeid jeg bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
no name Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Stili bilde,du kunne tatt et med lyset på og hatt en beskrivelse... Lenke til kommentar
no name Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 glemm det såg ikke på hele greia først... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 takk for alle svar bra og få så bra tilbake melding på det jeg har gjort....! har mange ider i hode enda men litt tid og penger så blir nok ikke gjort noe mer på en stund men her er noe av det jeg tenker å gjøre. fronten er så STYGG i døra skla det settes inn plexi hvor jeg skal graverer "lilfire" og lyse opp med LED's rillene foran må også vekk har ikke helt bestemt meg hva jeg skal gjøre her har vært inne på og bygge en vanntank der (en annen her på forumet som har gjort det) eller bare sette inn plexi. kom gjerne med forslag. har jo en side dør til å da som jeg ikke har gjort noe med enda. her tenkte jeg og finne et motiv og kappe ut . har også paner om og vannavkjle PSU (er i gang med det(bare han kompisen min på mekken kommer i gang )) når jeg begyner med rillene foran så kommer det nok vannavkjøling til HDD også men osm sagt er dette det jeg har planer om vet ikke når jeg får tid til alt det der men det skal gjøres! men sier meg ferdig for en stund nå...får se etter tg om jeg orker og starte på noe av det. skla bare gjøre meg ferdig med det jeg har nå til tg! ses på TG.... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) ganske pent. Jeg synes det kanskje ble litt mye plexi for min del da. Men det ser ut som du liker det Men hvorfor har du så sinsykt mange vifter? det er nok med 2 i front og 3 bak... om ikke mindre (uten PSU og lignende) ang. 2 PSU, for de som ikke vet det går det og ta en kabel fra grønn til en av de svart kablene for og starte PSU'n (ATX kontakten) edit: glemte og se på dato'n Endret 9. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå