Gå til innhold

min casemod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for alle svar bra og få så bra tilbake melding på det jeg har gjort....! har mange ider i hode enda men litt tid og penger så blir nok ikke gjort noe mer på en stund men her er noe av det jeg tenker å gjøre.

fronten er så STYGG i døra skla det settes inn plexi hvor jeg skal graverer "lilfire" og lyse opp med LED's

rillene foran må også vekk har ikke helt bestemt meg hva jeg skal gjøre her har vært inne på og bygge en vanntank der (en annen her på forumet som har gjort det) eller bare sette inn plexi. kom gjerne med forslag.

har jo en side dør til å da som jeg ikke har gjort noe med enda. her tenkte jeg og finne et motiv og kappe ut .

har også paner om og vannavkjle PSU (er i gang med det(bare han kompisen min på mekken kommer i gang :p)) når jeg begyner med rillene foran så kommer det nok vannavkjøling til HDD også

 

men osm sagt er dette det jeg har planer om vet ikke når jeg får tid til alt det der men det skal gjøres!

 

men sier meg ferdig for en stund nå...får se etter tg om jeg orker og starte på noe av det. skla bare gjøre meg ferdig med det jeg har nå til tg!

 

ses på TG....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

ganske pent. Jeg synes det kanskje ble litt mye plexi for min del da.

Men det ser ut som du liker det :)

Men hvorfor har du så sinsykt mange vifter? det er nok med 2 i front og 3 bak...

om ikke mindre (uten PSU og lignende)

 

ang. 2 PSU, for de som ikke vet det går det og ta en kabel fra grønn til en av de svart kablene for og starte PSU'n (ATX kontakten)

 

edit: glemte og se på dato'n :p

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...