Gå til innhold

Lærer folk aldri??

Anbefalte innlegg

Jeg snakker om å handle fra Topline.

Er ingen webshop som har fått mer pepper en de, alikevel så bestiller folk derfra!?

At ho "Olga Olsen" prøver å handle der er tilgivelig, hun har sikkert ikke vært på Hardware .no å lest "webshop-erfaringer".

Men når folk som vanker her inne gjør det, og som vet hva denne humbug-butikken har for rykte, nei da blir det faan helt uforstålig!

Mange later til å tro at "det skjer ikke meg". Men det gjør det!

Har ikke den butikken vist at de driter i kritikk??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-27 19:02, SeriousSam skrev:

Er ingen webshop som har fått mer pepper en de, alikevel så bestiller folk derfra!?

PRIS! Det er omtrent kun pris brukere ser på og Topline's tilbud f.eks på Radeon 8500LE som kjører på 275/275 virker veldig fristende. Derfor tar mange sjansen på at det skal gå bra, noe det ofte ikke gjør. Har selv vært inne på tanken faktisk, opptil flere ganger. Det er tross alt meget rimelig. Heldigvis har jeg greid å tatt meg selv i nakken før jeg har bestilt da :smile:

Lenke til kommentar

Jeg handla på Topline for bare noen uker siden, kjøpte hovedkort og prosessor der. Dagen etter jeg bestilte fikk jeg en telefon hvor jeg ble fortalt at det siste av det hovedkortet jeg hadde bestilt nettopp var blitt solgt før de hadde rukket og oppdatere siden. Etter litt diskusjon fram og tilbake fikk jeg et nytt hovedkort med stort sett samme spesifikasjonene og etter 3-4 virkedager var pakken hjemme på postkontoret. Har stort sett et veldig greit inntrykk av Topline jeg. Seriøst og kjapt etter mine erfaringer ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...