SeriousSam Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg snakker om å handle fra Topline. Er ingen webshop som har fått mer pepper en de, alikevel så bestiller folk derfra!? At ho "Olga Olsen" prøver å handle der er tilgivelig, hun har sikkert ikke vært på Hardware .no å lest "webshop-erfaringer". Men når folk som vanker her inne gjør det, og som vet hva denne humbug-butikken har for rykte, nei da blir det faan helt uforstålig! Mange later til å tro at "det skjer ikke meg". Men det gjør det! Har ikke den butikken vist at de driter i kritikk?? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 handla hos dem en gang, never again ! Det er ren dritbutikk, de kan ikke engang ta vare på kundene.. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Det korte svaret på spørsmålet ditt er "nei". En av de tingene som gjennom historien har vist seg å være mest fremtredende er vel menneskets evne til å ignorere fakta og gjøre samme feil om og om igjen. Lenke til kommentar
p4power Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Man lærer stort sett bare av egne erfaringer :smile: Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 av og til så er det sånn at man til og med ikke gjør det. Folk har evnen til dette å gjenta den samme feilen om og om igjen som en her sa. Det er menneskelig ? Trokke det Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-03-27 19:02, SeriousSam skrev:Er ingen webshop som har fått mer pepper en de, alikevel så bestiller folk derfra!? PRIS! Det er omtrent kun pris brukere ser på og Topline's tilbud f.eks på Radeon 8500LE som kjører på 275/275 virker veldig fristende. Derfor tar mange sjansen på at det skal gå bra, noe det ofte ikke gjør. Har selv vært inne på tanken faktisk, opptil flere ganger. Det er tross alt meget rimelig. Heldigvis har jeg greid å tatt meg selv i nakken før jeg har bestilt da :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Heisann Har aldri handla fra topline. Hva er egentlig så ille med dem..? Noen som kan dele sine erfaringer..? _________ Mvh. Knuty Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Du kan vel alltids lese webshop-erfaringene for Topline. Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg handla på Topline for bare noen uker siden, kjøpte hovedkort og prosessor der. Dagen etter jeg bestilte fikk jeg en telefon hvor jeg ble fortalt at det siste av det hovedkortet jeg hadde bestilt nettopp var blitt solgt før de hadde rukket og oppdatere siden. Etter litt diskusjon fram og tilbake fikk jeg et nytt hovedkort med stort sett samme spesifikasjonene og etter 3-4 virkedager var pakken hjemme på postkontoret. Har stort sett et veldig greit inntrykk av Topline jeg. Seriøst og kjapt etter mine erfaringer ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå