nAD Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hej.. http://lovepublic.net/ <--- index http://lovepublic.net/stilark/stilark.css <--- CSS Viss noken legg merke til det er det eit eminent design som jeg fikk bruke av PoleCat (Takk så meget ). Men så er det min kunnskap til CSS og Divs, kanskje i det hele HTML. Men men, som dere ser er det resultatet. Noen som kan hjelpe meg og rette opp i koden? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er det noe feil med den da? Funker som bare juling den Lenke til kommentar
nAD Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Nei, se øverst, skal legge på dotted så ser dere problemet.. Give me moment.. Sånn nå er det gjort? Men svarte? I dag va jo alt fucka.. Hmm.. Men noen som ser problemet? Og i IE tror jeg at headeren og den "under_headeren" blir forskyvt 1px elns.. Men er det noen tips til font valg? Størrelse? Farge? Kanskje grafikk knapper? Endret 26. mars 2004 av nAD Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Bare en liten ting; skriften er altfor liten. Har store problemer med å lese den i 1600*1200 Lenke til kommentar
nAD Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jah, tenkte meg det? Men som sagt, tips med font valg, størrelse etc.. les oppe.. / Trykk refresh i web browseren folkens \ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 I utgangspunktet skal den ikke har marg til toppen, bare så det er sagt. (<--- digge ny smiley) Lenke til kommentar
nAD Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Greitt, en liten oppdatering.. Gjort om border-style til solid. Større skrift. Men så, jeg skal vel skrive litt og sånt, hvordan kan jeg få når jeg skrier i Content vinduet at den blir bare utvidet? Går dette? Skriften er vel en anelse nærmt borderen? Og hvordan kan jeg få "meny +'ene" på rett linje? Og igjen, er det mulig og sentrere de vertikalt i vinduet? Endret 27. mars 2004 av nAD Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Uff, hva ser jeg! Ser ut som om du har "midtstilt" vha. x antall pixel margin fra venstre? Mulig den er på midten i 1024x768, men i alt annet er den verken det ene eller det andre. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Ja, der ser dere. Er åpen for alle forslag om forbedringer.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Bare en liten ting; skriften er altfor liten. Har store problemer med å lese den i 1600*1200 Her også. Bruk pt istedet for px. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Gjort gjort, fått litt hjelp av Arve, men han har lagt seg. Noen som kan hjelpe meg? http://lovepublic.net Hvordan får jeg de to rutene vedsiden av hverandre? Koden jeg har nå: <p class="overskrift">Siste nyheter:</p> <p class="siste_nyheter"> <?php $number = "1"; include("news/show_news.php");?> </p> <p class="left">Siste Bilder </p> <p class="siste_bilder"> </p> Jeg prøver og få den Siste Bilder til å stå til venstre CSS: .left { font-size: 12pt; font-weight: bold; text-align: left; } Men den vil ikke? Hvordan får jeg den til å stå på samme linje som "Siste Nyheter"? Prøvde: <p class="overskrift">Siste nyheter:<p class="siste_bilder"></p></p> Men som jeg tenkte gikk jo det ikke [skrikemodus] HJEEEELP!! [/skrikemodus] Og i hvilken fil skal jeg fikse for å få teksten som er i "Siste Nyheter" til og passe i ruta? Bruker Cute News Endret 28. mars 2004 av nAD Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Den siden er DØD i firefox.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå