joebush Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Prøvde å teste litt mer med Telio ikveld når jeg plutselig skjønte at noe var galt. Tok jeg opp røret og opplevde ingen summetone. Bare suselyden som jeg skrev om i en annen tråd. Jeg sjekket alle kablene ellers, bekreftet at adapter hadde fått IP-adresse (pinget den), og at internettet var ellers i brukelig stand. Det er en del blinking på lysene i ruteren min nå for tida samtidig som dette problemet skjedde, og det virker som om Sipura-adatperet broadcaster et eller annet nå på nettet hos meg. Dette var litt rart, synes jeg. Jeg satt opp DHCP på nytt, slik jeg også var sikker på at den har fått en gateway-adresse. Dette testet jeg med to andre maskiner som fungerer fint med innstillingene gitt av DHCP-serveren. Er det andre som har hatt slik problemer i lengre perioder? Kanskje akkurat nå?? Eller er jeg bare veldig uheldig som har fått suseprodukt som nå har gitt seg helt? EDIT: Forresten, menysystemet der man bruker tastene på telefonen sliter jeg også med. Adapteret er ofte dum mht å høre det man tastet inn. Endret 26. mars 2004 av joebush Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Nå har det begynt å fungere igjen. Interessant. Kanskje Telio som ikke er ferdig med å teste ut enda? Eller opplever noen barndomsproblemer. Om flere opplevde nedetid så hadde det vært interessant å få høre uansett. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Javel, så har det skjedd igjen. Det skjedde ved at jeg restarted den (tok ut kontakten). Det er da et stort problem, om hver gang dette skjer tar det en time før den er online igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå