Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telio adapter får ikke koblet seg opp lenger

Anbefalte innlegg

Prøvde å teste litt mer med Telio ikveld når jeg plutselig skjønte at noe var galt. Tok jeg opp røret og opplevde ingen summetone. Bare suselyden som jeg skrev om i en annen tråd.

Jeg sjekket alle kablene ellers, bekreftet at adapter hadde fått IP-adresse (pinget den), og at internettet var ellers i brukelig stand. Det er en del blinking på lysene i ruteren min nå for tida samtidig som dette problemet skjedde, og det virker som om Sipura-adatperet broadcaster et eller annet nå på nettet hos meg. Dette var litt rart, synes jeg.

Jeg satt opp DHCP på nytt, slik jeg også var sikker på at den har fått en gateway-adresse. Dette testet jeg med to andre maskiner som fungerer fint med innstillingene gitt av DHCP-serveren.

Er det andre som har hatt slik problemer i lengre perioder? Kanskje akkurat nå?? Eller er jeg bare veldig uheldig som har fått suseprodukt som nå har gitt seg helt?

EDIT: Forresten, menysystemet der man bruker tastene på telefonen sliter jeg også med. Adapteret er ofte dum mht å høre det man tastet inn.

Endret av joebush
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...